|

نامه عجیب مسئولان ورزشگاه آزادی برای انصراف از میزبانی پرسپولیس و پیکان

ورزشگاه آزادی طی نامه ای به سازمان لیگ فوتبال انصراف خود از میزبانی بازی امروز پیکان و پرسپولیس اعلام کرد!

نامه عجیب مسئولان ورزشگاه آزادی برای انصراف از میزبانی پرسپولیس و پیکان

به گزارش شبکه شرق، در فاصله چند ساعت تا شروع مسابقه پیکان و پرسپولیس یک اتفاق عجیب رخ داده است؛ مسئولان ورزشگاه آزادی در نامه‌ای به سازمان لیگ به بهانه تجهیز و مرمت ورزشگاه و البته عدم درخواست پیکان از میزبانی بازی حساس هفته بیست و هشتم کنار کشیده است.

 این نامه عجیب در شرایطی منتشر شده که روز گذشته مسئولان ورزشگاه آزادی در جلسه هماهنگی دیدار پیکان و پرسپولیس حضور یافتند و از آمادگی کامل برای میزبانی از مسابقه سخن گفتند. تمام هماهنگی های مدیران آزادی برای ورود تماشاگران و استقرار تیم‌ها و سایر مسئولان برگزاری انجام شده اما اینکه چند ساعت مانده به بازی چنین نامه‌ای به سازمان لیگ ارسال می‌شود و رونوشت آن به باشگاه پیکان می‌رود دلایل دیگری می‌تواند داشته باشد.

در نامه‌ای که مدیرعامل آزادی به کشوری رییس سازمان لیگ فوتبال نوشته و ارسال کرده ، آمده که به دلیل عملیات تجهیز و مرمت سکوهای ورزشگاه آزادی و همچنین عدم درخواست رسمی باشگاه پیکان برای بازی در این ورزشگاه، امکان برگزاری بازی این تیم با پرسپولیس وجود ندارد!

به نظر می‌رسد مسئولان ورزشگاه آزادی از ارسال این نامه به سازمان لیگ فوتبال و رونوشت آن به باشگاه پیکان اهداف دیگری را دنبال می‌کنند. بدون تردید با توجه به هماهنگی‌های انجام شده بازی پیکان و پرسپولیس امروز در ورزشگاه آزادی انجام می‌شود و تمام هماهنگی‌ها نیز صورت گرفته است و به همین خاطر درخواست مسئولان آزادی عجیب‌تر به نظر می‌رسد.

در نامه مذکور آمده که باشگاه پیکان درخواست رسمی برای برگزاری بازی در آزادی نداشته و این به منزله انصراف این باشگاه از میزبانی تلقی می‌شود؛ به نظر می‌رسد هدف مسئولان ورزشگاه آزادی از ارسال این نامه دریافت پول اجاره ورزشگاه برای بازی امروز از مسئولان پیکان هستند. در این خصوص مدیر تیم فوتبال پیکان در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که پول اجاره ورزشگاه به این باشگاه ارتباطی ندارد و حالا مسئولان آزادی چون نگران عدم پرداخت پول از باشگاه هستند، قصد دارند تا قبل از شروع بازی این مبلغ را دریافت کنند.

با همه تفاسیر به نظر می‌رسد تا ساعات آینده این مشکل برطرف شود و با استقرار مسئولان برگزاری و ورود تماشاگران و اعضای تیم‌ها بازی پیکان و پرسپولیس رای ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

 

انصراف+ورزشگاه+آزادی

 

 

منبع: ورزش۳
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها