|

صعود سه‌شیرها با صدرنشینی؛ ولز 0 – انگلیس 3

آخرین بازی دو تیم ولز و انگلیس در گروه B رقابت‌های جام جهانی قطر مقابل یکدیگر آغاز شده است تا تکلیف این گروه امشب روشن شود. نهایتا این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود انگلیس به پایان رسید.

صعود سه‌شیرها با صدرنشینی؛ ولز 0 – انگلیس  3

به گزارش شبکه شرق، ولز و انگلیس آخرین بازی‌شان در مرحله گروهی جام جهانی قطر را امشب همزمان با دیگر بازی گروه B آغاز کردند تا تکلیف این چهار تیم برای صعود به مرحله بعدی مشخص شود.

 دنی وارد، بن دیویس، جو رودون، کریس مفام، نکو ویلیامز، آمپادو، جو آلن، آرون رمزی، دنیل جیمس، گرت بیل و کیفر مور  11 نفر تیم ملی ولز هستند که در ابتدای این بازی وارد زمین شده‌اند.

جردن پیکفورد، کایل واکر، لوک شاو، دکلان رایس، جان استونز، هری مگوایر، جردن هندرسون، هری کین، مارکوس راشفورد، فیل فودن و جود بلینگهام ترکیب اصلی تیم ملی انگلیس که با نظر ساوت گیت برای بازی پایانی این مرحله از جام مقابل ولز قرار گرفته اند.

تیم ملی ولز در بازی نخست مقابل آمریکا با تساوی یک- یک از زمین بیرون آمد و در بازی دوم مقابل ایران نیز متحمل شکست دو بر صفر مقابل ایران شد تا با کسب یک امتیاز در قعر جدول گروه B قرار گیرد.

 

در مقابل تیم ملی انگلیس در بازی نخست با نتیجه عجیب شش بر دو به پیروزی مقابل ایران رسید اما در بازی دوم برابر آمریکا به تساوی صفر – صفر رضایت داد تا با کسب چهار امتیاز بیشترین شانس صعود به مرحله بعدی را در بین تیم‌های دیگر گروه B جام جهانی 2022 قطر را داشته باشد.

ولز و انگلیس

این بازی امشب در ساعت 22:30 دقیقه در ورزشگاه احمد بن علی قطر برگزار شده است و اسلاو وینچیچ داور اهل اسلوونی سوت آغاز این بازی را به صدا درآورد.

نیمه اول

در دقیقه 9 ضربه رشفورد در موقعیت تک به تک با واکنش دنی وارد دفع شد.

شوت فیل فودن در دقیقه 14 از پشت محوطه جریمه با فاصله کم از کناره دروازه ولز به بیرون رفت.

انگلیس در دقیقه 18 در پشت محوطه جریمه صاحب ضربه ایستگاهی شد اما ارسال لوک شاو را مگوایر با ضربه سر به بیرون زد.

در دقیقه 23 شوت سنگین رشفورد از پشت محوطه جریمه به صورت مدافع ولز برخورد کرد و به بیرون رفت اما مدافع ولز به دلیل برخورد توپ به صورتش دچار مصدومیت شد.

حرکت ترکیبی و هماهنگ بازیکنان انگلیس در دقیقه 37 از سمت راست موثر واقع شد و فودن پس از رد و بدل شدن چند پاس از پشت محوطه جریمه دروازه ولز را هدف قرار داد و ضربه او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 3+45 ارسال بلند فودن از سمت چپ روی سر استونز فرود آمد اما ضربه سر این بازیکن را وارد به راحتی مهار کرد.

در دقیقه 5+45 جو آلن در سمت راست محوطه جریمه صاحب توپ شد و پس از اینکه توپ را به عرض آورد با پای چپ اقدام به شوت‌زنی کرد اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از بالای دروازه پیکفورد به بیرون رفت.

نیمه دوم 

45 دقیقه دوم بازی با سوت داور آغاز شد.

در دقیقه 50 شوت رشفورد روی یک ضربه کاشته به تور دروازه دنی وارد نشست تا انگلیسی‌ها از حریف خود پیش بیفتند.

پاس رو به جلوی هری کین در دقیقه 52 و ضربه فیل فودن وارد دروازه ولزی‌ها شد تا اختلاف به دو گل برسد.

در دقیقه 55 سانتر جیمز به قصد باز کردن دروازه به شکل خطرناکی از کنار دروازه پیکفورد به بیرون رفت.

انگلیس و ولز

در دقیقه 56 شوت مور با برخورد به مدافعان انگلیس تغییر جهت داد و پیکفورد به سختی توپ را به کرنر فرستاد.

در دقیقه 68 شوت سرکش رشفورد در محوطه جریمه با برخورد به دنی وارد وارد دروازه ولز شد تا انگلیسی‌ها به سومین گل خورد برسند.

هری ویلسون در دقیقه 71 با یک پاس عمقی به سمت راست، رشفورد را داخل محوطه جریمه صاحب توپ کرد اما شوت او را وارد به کرنر فرستاد.

در دقیقه 78 ضد حمله انگلیس با سه نفر آغاز شد و ویلسون پشت محوطه جریمه توپ را به چپ، جایی که بلینگهام بود برد و ضربه او را وارد توانست دفع کند.

کیفر مور در دقیقه 86 پشت محوطه جریمه انگلیس صاحب توپ شد اما شوت او با اختلاف بیرون رفت.

شوت مور در دقیقه 87 از بالای دروازه انگلیس به بیرون رفت.

در دومین دقیقه از وقت‌های تلف شده ضربه جان استونز در مقابل دروازه ولز به بالای دروازه این تیم رفت و بی ثمر بود. این دیدار در پایان با پیروزی سه بر صفر انگلیس به پایان رسید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها