|

حذف میزبان با سه باخت؛ هلند صدرنشین شد

آخرین بازی دو تیم هلند و قطر در گروه A رقابت‌های جام جهانی قطر مقابل یکدیگر آغاز شده است تا تکلیف این گروه امشب روشن شود. نهایتا هلند با نتیجه دو بر صفر قطر را شکست داد تا میزبان با سه باخت از جام 22 حذف شود.

حذف میزبان با سه باخت؛ هلند صدرنشین شد

به گزارش شبکه شرق، هلند و قطر آخرین بازی‌شان در مرحله گروهی جام جهانی قطر را امشب همزمان با دیگر بازی گروه A آغاز کردند تا تکلیف این چهار تیم برای صعود به مرحله بعدی مشخص شود.

آندریاس نوپرت (دروازه‌بان)، یورین تیمبر، ناتان آکه، دنزل دامفرایز، مارتین د رون، فرانکی دی‌یونگ، دنی بلیند، دیوی کلاسن، ممفیس دپای، کودی گاکپو و ویرجیل فن‌دایک 11 نفر هلند هستند که به عنوان ترکیب ابتدایی پا به این بازی گذاشته‌اند.

بوعالم خوخی، پدرو میگل، عبدالکریم حسن، اسماعیل محمد، حسن الهیدوس، همام احمد، عاصم مادیبو، عبدالعزیز حاتم، اکرم عفیف و المعز علی ترکیب اصلی قطر برای بازی پایانی این جام مقابل هلند قرار گرفته‌اند.

 

تیم ملی هلند در بازی نخست خود موفق شد دو بر صفر از سد سنگال بگذرد اما در بازی دوم برابر اکوادور با نیتجه یک – یک متوقف شد و حالا با اکوادور چهار امتیازی است و البته به لطف اخطارهای بیشتر اکوادور در رتبه نخست قرار دارد.

در مقابل قطر به عنوان میزبان و نخستین حذفی جام جهانی با دو باخت دو بر صفر و سه بر یک مقابل تیم‌های اکوادور و سنگال بدون امتیاز در قعر جدول قرار گرفته است.

این بازی امشب در ساعت 18:30 دقیقه در ورزشگاه البیت قطر برگزار شده است و باکاری گاساما داور اهل گامبیا سوت آغاز این بازی را به صدا درآورد.

نیمه اول

هلند بازی را هجومی‌تر آغاز کرد و در دقیقه چهار می‌توانست به گل برسد که برشام در حالتی تک به تک توپ را از بلیند گرفت.

 

هلند در 20 دقیقه ابتدایی صاحب توپ و میدان بودند اما نتوانستند خطر جدی را ایجاد کنند.

 

در دقیقه 27 کلاسن توپ را در پشت محوطه به گاکپو رساند تا او در سومین بازی متوالی گلزنی کند و تیمش را پیش بیاندازد.

تیم ملی هلند

داور برای این نیمه 3 دقیقه وقا اضافه اعلام کرد اما اتفاقی رخ نداد و هلند پیروز به رختکن رفت.

نیمه دوم

نیمه دوم دیدار هلند و قطر با سوت داور گامبیایی آغاز شد.
دقیقه ۵۰، حمله گسترده هلندی‌ها روزی دروازه قطر خطرساز شد و در حالی که ضربه دپای توسط دروازه‌بان و مدافعان قطر دفع شده بود، فرانکی دی‌یونگ در برگشت،‌ توپ را وارد دروازه میزبان جام جهانی کرد.
در دقیقه ۶۸ هلند توانست توسط برگیوس به گل سوم خود برسد اما با بازبینی صحنه مشخص شد گاکپو توپ را با دست کنترل کرده و گل سوم هلند مردود شد.

داور برای این دیدار ۶ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد که دو تیم سودی نبردند تا هلندی‌ها برتری ۲ بر یک، به عنوان صدرنشین از این گروه صعود کنند. در جدول این گروه، هلند با ۷ امتیاز صدرنشین شد و سنگال با ۶ امتیاز در رده دوم ایستاد. اکوادور با ۴ و قطر بدون امتیاز در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها