|

لاروخا در صدر و ژرمن‌ها در جام ماندند؛ اسپانیا 1 - آلمان 1

بازی دو تیم اسپانیا و آلمان بازی دوم خودشان در گروه E رقابت‎های جام جهانی 2022 قطر را امشب آغاز کردند. نهایتا این بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید تا هر دو تیم به صعود امیدوار بمانند.

لاروخا در صدر و ژرمن‌ها در جام ماندند؛ اسپانیا 1 - آلمان 1

به گزارش شبکه شرق، تیم‌های اسپانیا و آلمان در جریان رقابت‌های گروه E  جام جهانی 2022 قطر امشب به مصاف هم رفتند.

اسپانیا با ترکیب اونای سیمون (دروازه‌بان)، رودری، دنی کارواخال، آیمریک لاپورت، جوردی آلبا، سرخیو بوسکتس، گاوی، پدری، دنی اولمو، مارکو آسنسیو و فران تورس به مصاف آلمان رفت.

 

تیم ملی فوتبال آلمان نیز با ترکیب مانوئل نویر (دروازه‌بان)، آنتونیو رودیگر، دیوید رام، تیلو کرر، جاشوا کیمیش، لئون گورتسکا، سرژ گنبری، توماس مولر، جمال موسیالا، نیکولاس سوله و ایلکای گوندوگان پا به میدان گذاشته است.

 

این دیدار در ورزشگاه البیت قطر با قضاوت دنی ماکلی داور هلندی راس ساعت 22:30 امشب (یکشنبه ششم آذر)آغاز شد.

 

اسپانیا در بازی هفته نخست خود کاستاریکا را با نتیجه هفت بر صفر در هم کوبید اما آلمان با باخت دو بر یک مقابل ژاپنی‌ها وضعیت بدی در جدول این گروه دارد و از این رو بازی امشب می‌تواند حساسیت بسیار بالایی داشته باشد.

نیمه اول 

اسپانیا مطابق انتظار بازی را هجومی‌تر شروع کرد و حتی در دقیقه شش می‌توانست دروازه ژرمن‌ها را باز کند. شوت سرکش دنی اولمو با واکنش نویر و کمک تیر دروازه به کرنر رفت.

اسپانیا و آلمان

ضد حمله آلمان‌ها در دقیقه 10 با گورتزکا شروع شد و او با یک پاس کوتاه گنبری را داخل محوطه جریمه صاحب توپ کرد اما ضربه ستاره مونیخی‌ها اونای سیمون به خوبی دفع کرد.

یوردی آلبا در دقیقه 21 کمی جلوتر از خط نیمه توپ را به عرض زمین برد و با یک ضربه محکم دروازه نویر را تهدید کرد اما توپ با اختلافی اندک به بیرون رفت.

اونای سیمون در دقیقه 24 برای دور کردن توپ دچار اشتباه شد و توپ به سرژ گنبری رسید و او هم از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت‌زنی کرد که ضربه این بازیکن با اختلافی ناچیز به بیرون رفت.

نفوذ اولمو در دقیقه 33 از سمت چپ و پاس عرضی او به داخل محوطه جریمه به تورس رسید اما ضربه او با اختلافی اندک از بالای دروازه نویر به بیرون رفت. بعد از بیرون رفتن توپ کمک داور پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد.

در دقیقه 35 هم لاروخا صاحب یک ضربه کرنر شد و ارسال بلند بازیکن اسپانیا در گوشه سمت راست محوطه جریمه به تورس رسید و شلیک سنگین این بازیکن پس از برخورد به موسیالا مجددا به کرنر رفت.

ارسال آلمان‌ها در دقیقه 40 روی دروازه با ضربه سر رودیگر به گل تبدیل شد اما VAR اعلام کرد که گل مدافع آلمان آفساید است و مردود اعلام شد.

اسپانیا و آلمان

آلمان‌ها در دقیقه 41 در سمت راست زمین صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و ارسال بلند کیمیش روی سر رودیگر فرود آمد و او هم با ضربه‌ای دقیق دروازه سیمون را باز کرد اما پس از بازبینی صحنه، گل به دلیل آفساید رودیگر مردود شد.

ژرمن‌ها در دقیقه 45 در میانه زمین صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و ارسال بلند کیمیش باز هم به رودیگر رسید و شوت او را سیمون در دو ضرب به کمک آسنسیو مهار کرد.

نیمه دوم

آسنسیو در دقیقه 47 با یک استارت سریع از سمت چپ نفوذ کرد اما پاس عرضی او به داخل محوطه جریمه را نویر قبل از رسیدن بازیکنان اسپانیا مهار کرد.

اشتباه بازیکنان اسپانیا در دقیقه 55 در خط دفاع و پرس سنگین ژرمن‌ها باعث باز پس‌گیری توپ شد و گوندوگان توپ را داخل محوطه جریمه به کیمیش سپرد و ضربه زیبای این بازیکن را سیمون به خوبی دفع کرد.

در دقیقه 62 این آلوارو موراتا بود به عنوان تعویض طلایی انریکه عمل کرد و با پاس زیبای جوردی آلبا توانست دروازه نویر را باز کند.

باز هم اولمو این بار یک ضد حمله در دقیقه 65 را از سمت چپ پی ریزی کرد و با یک پاس عرضی آسنسیو را در سمت راست صاحب توپ کرد اما شوت ستاره رئالی‌ها راهی اوت شد.

جمال موسیالا در دقیقه 71 با نفوذ از سمت راست، توپ را به داخل محوطه جریمه فرستاد اما ضربه فولکروک توسز مدافعان اسپانیا بلاک شد.

کیمیش هم در دقیقه 73 با یک‌پاس عمقی توپ را به موسیالا سپرد و او هم در موقعیتی تک به تک ضربه خود را به توپ زد اما سیمون با یک مهار دیدنی مانع گلزنی او شد.

نیکلاس فولکروگ آلمان

در دقیقه 84 سانه رهبر حملات آلمان شد و با پاس زیبا موسیالا را صاحب توپ کرد و حرکت هافبک ژرمن‌ها توپ را به فولکروگ رساند و او دروازه اونای سیمون را باز کرد.

در جدول اسپانیا با چهار امتیاز صدرنشین ماند و ژاپن و کاستاریکا با 3 امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند اما آلمان با وجو انکه با یک امتیاز در رده چهارم قرار دارد همچنان امیدوار به صعود ماند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها