|

به همت شهرداری منطقه ۴ همدان صورت گرفت؛

کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی دو پروژه گردشگری و سرمایه‌گذاری شهرداری منطقه چهار

شهردار منطقه چهار همدان خبرداد: کلنگ دو پروژه گردشگری و سرمایه‌‌گذاری به همت شهرداری منطقه ۴ همدان با ارزش بالغ بر ۸۵۰ میلیارد ریال به زمین زده شد.

کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی دو پروژه گردشگری و سرمایه‌گذاری شهرداری منطقه چهار

به گزارش شرق، شهردار منطقه ۴ در آیین کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی دو پروژه گردشگری و سرمایه‌گذاری شهرداری منطقه چهار همدان که با حضور شهردار و برخی اعضای شورای شهر همدان برگزار شد، گفت: تملک و احداث ساختمان گردشگری به ارزش بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال و احداث ساختمان تجاری مسکونی با مشارکت بخش خصوصی به ارزش بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال است تا ایستگاه گردشگری کامل شود.

 

علی طهماسبیان خاطرنشان شد: زمین ۵۰۰ متر واقع در شهرک فرهنگیان برای نخستین بار با مشارکت بخش خصوصی مقرر شد برای پروژه سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شود، گفتنی است این پروژه در ۳ هزار متر مربع اجرایی خواهد شد.

 

وی بر جلوگیری از خام فروشی تاکید ویژه کرد و ادامه داد: با تغییر کاربری ارزش افزوده ایجاد شد و در عین حال اقدام به مشارکت کرده و ارزش افزوده دیگری نیز عایدی داشت چرا که شهردار و اعضای شورای شهر بر جلوگیری از خام فروشی و ارزش افزوده تاکید کردند.

 

وی با تاکید بر اینکه پروژه ایستگاه راهنمای گردشگری بسیار مورد توجه شورای شهر بود و در این راستا پیگیری کمیسیون مربوطه انجام شد، اضافه کرد: ایجاد ایستگاه راهنمای گردشگری در ورودی شهر همدان لازم بود که به لطف خدا امروز کلنگ آن به زمین زده شد.

 

شهردار منطقه ۴ تصریح کرد: در خصوص ایجاد ایستگاه گردشگری در ورودی‌های شهر همدان این مهم در ورودی جاده کرمانشاه نیز انجام شده که در اینده ای نزدیک به بهره‌برداری می رسد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها