|

مدیر شهرداری منطقه سه همدان با اشاره به فعالیت‌های گسترده منطقه گفت:

اجرای پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و خدماتی در سطح منطقه سه

کارهای خوبی در حوزه‌های اشتغال، کسب و کار ، فرهنگی، خدماتی، شهرسازی، معبر گشایی، بهبود وضعیت ترافیک و گردشگری جهت ارتقای کیفیت محیط شهری اجرا شده است.

اجرای پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و خدماتی در سطح منطقه سه

به گزارش شرق،محمد رضا فیض منش افزود: طبق تاکیدات شهردار همدان تمام فعالیتها در سطوح مختلف با سرعت و کیفیت به بهره برداری رسید و از ابتدای سال تاکنون بدون وقفه خدمات رسانی به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی ادامه داشت که نتیجه اش را امروز می بینیم.

وی افزود: در تمام محلات پروژه داشته ایم که مهم ترین آنها پروژه الماس غرب، هدایت آبهای سطحی در زمین شهری، پروژه مجتمع کارآفرینی سردار شهید همدانی و‌ دهها پروژه بود.

 

شهردار منطقه سه با اشاره به اهمیت اشتغالزایی عنوان کرد: یکی از سیاست‌هایی که در شورا و شهرداری همدان مورد توجه قرار گرفت بحث اشتغال زایی و توانمندسازی افراد بود و این مجموعه دارای بخشهای مختلف است که در چند روز آینده به صاحبان مشاغل برای فعال سازی این مجموعه فراخوان داده می شود.

 

 این مقام مسئول در شهرداری منطقه سه به پروژه‌های ورزشی در منطقه سه اشاره و تصریح کرد: احداث زمین چمن مصنوعی در کوی رضا (ع) و جنت به عنوان یکی از پروژه‌های مهم جزو مطالبه جدی شهروندان بود که خوشبختانه این مجموعه‌ها تقدیم اهالی این منطقه می‌شود.

محمد رضا فیض منش به اجرای پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و خدماتی در سطح منطقه سه اشاره کرد و گفت:بازسازی محوطه امامزاده خضر، نصب المان شهید گمنام، مرمت پارک ها و پیاده روها و آسفالت ریزی به میزان ۸۰ میلیارد تومان گوشه ای از این خدمات است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها