|

به همت شهرداری منطقه ۳ انجام شد :

زمین چمن مصنوعی فوتبال شهرک اندیشه به بهره برداری رسید

همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر زمین چمن مصنوعی فوتبال که به همت شهرداری منطقه ۳ همدان در شهرک اندیشه احداث شده است با حضورامام جمعه همدان ، شهردار همدان و اعضای شورای شهر و مدیر منطقه ۳ و جمعی دیگر از مسئولان افتتاح شد .

زمین چمن مصنوعی فوتبال شهرک اندیشه به بهره برداری رسید

به گزارش شرق،  فضای ورزشی با اعتباری ۱۷ میلیارد ریالی در مدت ۳ ماه به بهره برداری رسید تا بار دیگر نشانگر سرعت خدمت رسانی در این منطقه باشد .

 منطقه ۳ شهرداری همدان در سال های گذشته همواره در اجرای بزرگ و تاثیر گذار در مدت زمان مناسب موفق عمل کرده و این موضوع با رضایت شهروندان همراه بوده است.

در سال گذشته  خدمات قابل توجهی در حوزه های مختلف عمرانی، رفاهی، فرهنگی و غیره در سطح منطقه ۳ ارائه شده است  که  قطعا اطلاع رسانی دقیق و شفاف از این اقدامات موجب افزایش اعتماد و امیدافرینی در جامعه می شود.

در یک از موضوعات مهم اجتماعی ،ترویج و توسعه فرهنگ ورزش و کشف استعدادهای ورزشی، ایجاد نشاط اجتماعی و ارتقای سطح سلامت در دستور کار بوده است که این موضوع با احداث این زمین های چمن تحقق یافته است. 

مدیر شهرداری منطقه در این مراسم گفت : اجرای پروژه‌ های تاثیر گذار برای شهروندان همواره در دستور کار بوده است 

وی تاکید کرد :  ایجاد مکانی برای پر کردن اوقات فراغت کودکان ،نوجوانان و جوانان  و ایجاد شور نشاط اجتماعی در بین مردم ، از جمله اهداف شاخص اجرای پروژه های ورزشی است .

 

فیضی منش با اشاره به اینکه زمین چمن مصنوعی شهرک اندیشه   در مدتی سه ماه احداث شده است ، تاکید کرد : ایجاد فضاهای ورزشی در پرورش استعدادها و پیشگیری از آسیب های  های اجتماعی تاثیر گذار است 

وی ادامه خاطر نشان کرد : در سال گذشته ۲ زمین چمن مصنوعی به مرحله بهره برداری رسیده و در سال جاری نیز آغاز افتتاح ها در سطح منطقه با یک پروژه ورزشی است که اتفاق میمون و مبارکی به شمار می‌رود.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها