|

اصلی‌ترین تصمیم شهرداری اتمام پروژه‌های نیمه تمام بوده است

شهرداری همدان گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر ریسک بزرگی کرد و قدم بزرگی برداشت به طوری که چهار پروژه بزرگ پل شهید همدانی و پل غدیر، پارکینگ آقاجانی‌بیگ و بازار سینا را پیگیری کرد تا انجام شود.

اصلی‌ترین تصمیم شهرداری اتمام پروژه‌های نیمه تمام بوده است

به گزارش شرق، سیدمسعود حسینی در نشست خبری با اصحاب رسانه در مرکز همایش‌های قرآنی اظهار کرد:  در مدیریت شهری همدان اصلی‌ترین تصمیم اتمام پروژه‌های نیمه تمام بوده است گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر ریسک بزرگی کرد و قدم بزرگی برداشت به طوری که چهار پروژه بزرگ پل شهید همدانی و پل غدیر، پارکینگ آقاجانی‌بیگ و بازار سینا را پیگیری کرد تا انجام شود.

شهردار همدان با اشاره به اینکه تاکنون سه پروژه بزرگ پل شهید همدانی و پل غدیر و بازار سینا افتتاح شده است افزود: با رفع مشکل پارکینگ آقاجانی‌بیگ و تغییر پیمانکار، امیدواریم سال آینده این پروژه نیز افتتاح شود.
وی از افزایش ۵۱ درصد ناوگان اتوبوسرانی در یک سال سال گذشته خبر داد و افزود: خرید ۱۲ دستگاه اتوبوس جدید، نوسازی ۲۶ دستگاه و بازسازی ۲۴ دستگاه از جمله اقدامات در حوزه توسعه و نگهداری ناوگان اتوبوسرانی بوده است.
حسینی با اشاره به اینکه نوسازی ۴۰۰ تاکسی نیز انجام شده و به دنبال افزایش سهمیه نوسازی تاکسی‌ها هم هستیم بیان کرد: در حال پیگیری طرح جامع ترافیک همدان هستیم به نحوی که تا تصویب این مهم پیگیری صورت می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه با وجود سه برابر شدن قیمت قیر، ۲۰۰ هزار تن در این دو سال با اولویت قرار دادن مناطق کم برخوردار و محروم آسفالت‌ریزی انجام شد افزود: بازارچه الماس غرب نمونه خوبی در مدیریت شهری در حوزه ترافیکی بود به طوری که ۳۸ باب مغازه افتتاح، تملک و معبرگشایی انجام شود.
شهردار همدان با بیان اینکه برای هوشمندسازی افزایش دوربین‌های ثبت تخلف در سطح شهر انجام شد گفت: در حوزه زوج و فرد کردن محدوده شهری ۶ دوربین ثبت تخلف و ترافیکی اضافه کردیم و افزایش صددرصدی دوربین‌ها اقدام خوبی در حوزه هوشمندسازی بوده است.
وی با بیان اینکه امسال ۴۳ هزار متر در ۳۳ محور جدولگذاری در شهر همدان انجام شده است خاطرنشان کرد: ۱۰۵ هزار متر مربع پیاده‌روسازی را در مناطق چهارگانه داریم که برخی‌ افتتاح شدند.
حسینی با اشاره به اینکه ۱۰ هکتار به فضای سبز شهری افزوده شده گفت: در حوزه زمین‌های ورزشی و چمن‌های مصنوعی ۱۰ پروژه انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه در حوزه گردشگری و ثبت جهانی هگمتانه را داشتیم ادامه داد: همه دستگاه‌ها برای ثبت جهانی پای کار آمدند و امروز شاهدیم شهرداری در بازآفرینی پیشقدم شده و جداره‌سازی پیاده‌راه بوعلی و اکباتان را انجام می‌دهد که امیدواریم سال آینده عملیات ثبت جهانی به مرحله نهایی برسد.
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها