|

مدیر شهرداری منطقه سه همدان خبرداد؛

هزینه 41 میلیارد تومانی برای پروژه مجتمع الماس غرب

مدیر شهرداری منطقه سه همدان از هزینه 41 میلیارد تومانی برای پروژه مجتمع خدماتی رفاهی الماس غرب خبر داد.

هزینه 41 میلیارد تومانی برای پروژه مجتمع الماس غرب

به گزارش شرق، محمدرضا فیضی‌منش صبح امروز در جمع خبرنگاران در خصوص راه‌اندازی مجتمع تجاری الماس غرب اظهارکرد: برابر طرح تفصیلی مصوبه شورای ترافیک و مطالبه شهروندان از شهرداری منطقه سه در این خصوص، ابتدا اقدام به برگزاری جلسات متعدد با صاحبان مشاغل کسبه بلوار سردار شهید همدانی کردیم و التزام تعریض معبر تشریح داده شد.

وی بیان کرد: در مرحله بعد با استفاده از ایجاد اعتبار در ردیف بودجه شهرداری منطقه سه مبلغی بالغ بر41 میلیارد تومان برای پروژه مجتمع خدماتی رفاهی الماس غرب اختصاص و در کوتاه‌ترین مدت و بالاترین کیفیت ساخته و صاحبان مشاغل به آنجا منتقل شدند.

مدیر شهرداری منطقه سه همدان با اشاره به اینکه در این بین خوشبختانه هیچ خللی در کسب درآمد صاحبان مشاغل وارد نشد عنوان کرد: با استفاده از ظرفیت‌های قانونی کمیسیون‌های بند 20 ماده 55 و کمیسیون ماده 100 قانون شهرداری در خصوص اخذ رای برابر احکام صادره، در زمان مقتضی به اجرای رای اقدام شد.

وی با تاکید به اینکه در طول اجرای رای متوجه تعارض فی مابین شهرداری همدان و املاک مورد استفاده کسبه شدیم افزود: در حال حاضر با طرح شکوایه در دستگاه قضایی منتظر تصمیم و اخذ رای در خصوص این موضوع هستیم.

فیضی‌منش با بیان اینکه قطعا در کمال آرامش موضوع در دادگاه بررسی و رسیدگی خواهد شد و نتیجه آن این خواهد بود که حقی از مالک ضایع نمی‌شود گفت: ممکن است مالک صاحبان مشاغل یا شهرداری همدان باشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها