|

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خبرداد:

رفع بیش از 39 هزار حادثه در شبکه و خطوط آب شرب استان همدان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از ثبت و رفع 39 هزار و 986 مورد حادثه در شبکه و خطوط آب شرب استان همدان از ابتدای سال خبر داد.

رفع بیش از 39 هزار حادثه در شبکه و خطوط آب شرب استان همدان

به گزارش شرق، فرهاد بختیاری‌فر اظهار کرد: از ابتدای سال 1402 تا پایان دی‌ماه، 39 هزار و 986 حادثه در شبکه توزیع، خطوط انتقال و انشعابات آب آشامیدنی در نواحی شهری و روستایی تحت پوشش شبکه آبرسانی استان همدان، ثبت و بررسی شده است.  

بختیاری‌فر با بیان اینکه به صورت میانگین روزانه 130 مورد حادثه در سطح استان ثبت شده، تصریح کرد: این شکستگی‌ها بیشتر به دلایل موارد طبیعی مانند پوسیدگی و فرسودگی شبکه بوده است.  

وی ادامه داد: ۲۳ اکیپ اتفاقات شرکت آب و فاضلاب استان همدان در این حوادث حضور داشتند.  

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب از همکاری هم‌استانی‌ها در گزارش شکستگی‌ها قدردانی کرد و گفت: این گزارش‌ها از طریق سامانه ارتباط با مشتریان آبفا ارسال می‌شود که این امر، رسیدگی به عملیات‌ها را سرعت می‌بخشد. شرکت آب و فاضلاب استان، تلاش می‌کند تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فعلی، شبکه های آبرسانی را به روز رسانی و بهبود بخشد. 

بختیاری‌فر در پایان خاطرنشان کرد: مشترکین شرکت آب و فاضلاب در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند با شماره‌گیری تلفن ۱۲۲، شکستگی و هدر رفت‌ شبکه توزیع، خطوط انتقال و انشعابات آب آشامیدنی را اطلاع رسانی کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها