|

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان:

پیشرفت فیزیکی 60 درصدی تصفیه خانه فاصلاب روستای یلفان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پیشرفت فیزیکی 60 درصدی تصفیه خانه فاصلاب روستای «یلفان» گفت: این پروژه در صورت تأمین اعتبار، سال 1404 تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

پیشرفت فیزیکی 60 درصدی تصفیه خانه فاصلاب روستای یلفان

 به گزارش شرق، فرهاد بختیاری‌فر پیرامون تصفیه‌خانه فاضلاب روستای یلفان از توابع شهرستان همدان، اظهار کرد: از ابتدای آغاز به ساخت این پروژه، یک میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار هزینه شده و این پروژه در حال حاضر 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بختیاری‌فر تصریح کرد: پساب خروجی این تصفیه‌خانه‌ها به صورت تقریبی با ورودی آن‌ها برابر است و به آب‌های سطحی تخلیه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ‌حدود دو میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این پروژه لازم است و اگر اعتبارات در زمان معین به پروژه تصفیه خانه فاضلاب روستای یلفان اختصاص پیدا کند، این تصفیه‌خانه سال 1404 بهره برداری می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان دررابطه با جمعیت تحت پوشش شبکه فاضلاب خاطرنشان کرد: بر اساس سرشماری سال 1395 جمعیت تحت پوشش شبکه فاضلاب در این روستا 172 نفر است.

بختیاری‌فر در پایان، بیان کرد: دو تصفیه خانه فاضلاب روستایی «ارزانفود» و «سیمین» در استان فعال هستند و در حال ساخت و تکمیل پنج تصفیه خانه دیگر در روستاهای «ابرو» در شهرستان همدان، «حسین آباد ناظم» در شهرستان ملایر، «کرفس» در شهرستان درگزین، «آبرومند» در شهرستان بهار و «یلفان» در شهرستان همدان هستیم.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها