|

سرپرست معاونت بهره‌برداری و توسعه آب آبفای استان همدان معرفی شد

محمد صادقی‌مهر به عنوان سرپرست جدید معاونت بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان معارفه شد.

سرپرست معاونت بهره‌برداری و توسعه آب آبفای استان همدان معرفی شد

به گزارش شرق، محمد صادقی‌مهر به عنوان سرپرست معاونت بهره‌برداری و توسعه آب استان همدان معارفه و حمیدرضا نیکداد که پیشتر مسئولیت این معاونت را بر عهده داشت، بازنششته و مورد تقدیر قرار گرفت.

 

فرهاد بختیاری‌فر، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات حمیدرضا نیکداد، اظهار کرد: موفقیت شرکت آبفای استان همدان به یک فرد متکی نیست بلکه همه موفقیت‌های به دست آمده، حاصل تلاش و اقدامات گروهی است و این امر همچنان با قوت ادامه خواهد داشت.

 

بختیاری‌فر تصریح کرد: سال گذشته و در جریان تنش آبی استان، همه‌ی همکاران ما در صنعت آبفا برای غلبه بر چالش‌ها و نیز پیشبرد اهداف شرکت، متعهدانه و خالصانه تلاش کردند و همین موضوع موجب شد تا بتوانیم از این بحران عبور کنیم. 

 

 وی تعامل واحدها و بخش های مختلف شرکت و همکاری را عامل رفع مشکلات دانست و توضیح داد: این تعامل و همکاری در زمینه انجام فعالیت‌های مختلف در شرکت، باعث ارائه خدمت مطلوب به شهروندان می‌شود. 

 

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در پایان ضمن ابراز رضایت از عملکرد معاونت بهره برداری و توسعه آب و عملکرد حمیدرضا نیکداد، گفت: شرکت آب و فاضلاب استان همدان، ظرفیت بسیار خوبی از نظر نیروی انسانی دارد و به همین دلیل امیدواریم با اتکا به تجربه و تخصص ارزشمند آنان، خدمت‌رسانی را به بهترین نحو انجام دهیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها