|

آیا خرید اشتراک یوتیوب توجیه اقتصادی دارد؟

در عصر دیجیتال امروز، یوتیوب به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین بسترهای محتوای ویدئویی در جهان شناخته می‌شود. این بستر از دیدن ویدئوهای جذاب و آموزنده تا برقراری ارتباط با دوستان و خانواده و... را برای ما فراهم می‌کند. در این مطلب در مورد اشتراکات یوتیوب، مزایا، نحوه پرداخت و موارد دیگر مرتبط با یوتیوب صحبت می‌کنیم.

آیا خرید اشتراک یوتیوب توجیه اقتصادی دارد؟

یوتیوب چه کاربردهایی دارد؟

یوتیوب یک وب‌سایت است که به کاربران اجازه می‌دهد تا ویدئوهای خود را بارگذاری کرده و با دیگران به اشتراک بگذارند. همچنین کاربران می‌توانند ویدئوهای دیگران را مشاهده کنند و نظرات، لایک‌ها و سابسکرایب‌های خود را برای آنها ارسال کنند.

یوتیوب در سال ۲۰۰۵ تأسیس شد و در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های ویدئویی در جهان است که بیشتر از ۲ میلیون کاربر فعال دارد.

اشتراک پریمیوم یوتیوب

 

اشتراک پریمیوم یوتیوب یکی از خدمات ارائه شده توسط یوتیوب است که کاربران با پرداخت هزینه‌ای ماهیانه، امکانات و خدمات بیشتری از یوتیوب بهره‌مند می‌شوند. این اشتراک شامل بخش‌های مختلفی از جمله محتوای اختصاصی، عدم نمایش تبلیغات، دسترسی به موسیقی ویدئو، دانلود ویدئو و پخش پشت‌سرهم ویدئوهای یوتیوب و... است.

محتوای اختصاصی

اشتراک پریمیوم یوتیوب امکان دسترسی به محتوای اختصاصی یوتیوب را فراهم می‌کند. در این بخش می‌توانید به برنامه‌های اختصاصی، سریال‌ها و فیلم‌های اختصاصی یوتیوب دسترسی پیدا کنید  که دیگران در نسخه رایگان به آن دسترسی ندارند.

عدم نمایش تبلیغات

در صورت استفاده از اشتراک پریمیوم یوتیوب، تبلیغات پیش از پخش ویدئوها را نخواهید دید. این امکان به شما کمک می‌کند تا از محتوای موردعلاقه خود بدون وقفه و بدون نیاز به مشاهده تبلیغات اضافی لذت ببرید. این حالت بسیار کاربردی است و خیال شما را بابت مزاحم وسط فیلم راحت می‌کند.

دسترسی به موسیقی ویدئو

در این بخش می‌توانید به‌تمامی ویدئوهای موسیقی و موسیقی پس‌زمینه فیلم در یوتیوب دسترسی داشته باشید. در این طرح دیگر شما نیازی ندارید تا دنبال آهنگ خاصی که داخل فیلم یا تیتراژ آن پخش شده است، بگردید.

دانلود ویدئو

یکی از امکانات جالب اشتراک پریمیوم یوتیوب، دانلود ویدئو است. با استفاده از این امکان می‌توانید ویدئوهای موردعلاقه خود را دانلود کرده و بدون نیاز به اینترنت بر روی دستگاه خود پخش کنید.

کیفیت بالاتر ویدئو

با استفاده از اشتراک پریمیوم یوتیوب، می‌توانید ویدئوهای باکیفیت بالاتری را تماشا کنید. این امکان به شما کمک می‌کند تا از کیفیت بهتری از ویدئوهای یوتیوب لذت ببرید. 

استفاده از یوتیوب در ایران

استفاده از یوتیوب در ایران، همچون بسیاری از کشورهای دیگر، درحال‌رشد است. این سایت ویدئویی، به طور قابل‌توجهی از سال ۲۰۱۵ به بعد در ایران محبوبیت یافته است. آمار نشان می‌دهد که بیش از ۳۰ میلیون نفر در ایران از این سایت استفاده می‌کنند.

 این سایت به شما اجازه می‌دهد تا ویدئوهای متنوعی را در زمینه‌های مختلف از جمله آموزشی، سرگرمی، موسیقی و... تولید کنید و آنها را بارگذاری کنید و به اشتراک بگذارید. همچنین این سایت به شما امکان مشاهده و ساخت ویدئوهایی را می‌دهد که در تلویزیون‌های ایران ممنوع است و چون‌که کاربران زیادی را در ایران دارد می‌تواند برای شما بسیار درآمدزا باشد و به کسب‌وکارتان توسعه بدهد.

مزایای اشتراک یوتیوب برای کاربران

اشتراک یوتیوب، یکی از خدمات پرطرف‌دار این سایت است که به کاربران اجازه می‌دهد تا به‌صورت رسمی به محتوای بیشتری دسترسی پیدا کنند. در ادامه، به بررسی مزایای اشتراک یوتیوب برای کاربران پرداخته شده است.

دسترسی به محتوای اختصاصی

با استفاده از اشتراک یوتیوب، کاربران به محتوای اختصاصی سازندگان و کانال‌های مختلف دسترسی خواهند داشت. این محتواها شامل ویدئوهای باکیفیت بالا، فیلم‌ها، سریال‌ها، کارتون‌ها، موسیقی و غیره می‌شوند.

222

تبلیغات کمتر

 با اشتراک یوتیوب، تبلیغات کمتری نمایش داده می‌شود و کاربران می‌توانند به‌راحتی به محتوای دلخواه خود دسترسی پیدا کنند.

دانلود ویدئوها

با اشتراک یوتیوب، کاربران می‌توانند ویدئوهای موردعلاقه خود را در دستگاه خود دانلود کنند و بدون نیاز به اتصال به اینترنت آن‌ها را تماشا کنند.

دسترسی به محتوای خارجی

با اشتراک یوتیوب، کاربران می‌توانند به‌راحتی به محتوای خارجی دسترسی پیدا کنند و به زبان‌های مختلف محتواها را تماشا کنند.

قابلیت تماشای محتوا بدون وقفه

با اشتراک یوتیوب، کاربران می‌توانند محتواهای دلخواه خود را بدون وقفه و باکیفیت بالا تماشا کنند.

قابلیت ایجاد لیست‌های پخش

 با اشتراک یوتیوب، کاربران می‌توانند لیست‌های پخش خود را ایجاد کرده و به‌راحتی به آن‌ها دسترسی پیدا کنند و محتواهای موردعلاقه خود را با یکدیگر ترکیب کنند.

 پشتیبانی بهتر

 با اشتراک یوتیوب، کاربران به پشتیبانی بهتری دسترسی خواهند داشت و در صورت بروز مشکلات می‌توانند با تیم پشتیبانی تماس بگیرند.

آیا برای اشتراک یوتیوب باید پرداخت دلاری داشته باشیم؟

 

 عضویت در یوتیوب رایگان است و شما با ایجاد یک حساب کاربری رایگان، می‌توانید ویدئوهای موردعلاقه خود را تماشا کنید، نظر بگذارید، کانال‌ها را دنبال کنید و ویدئو بارگذاری کنید.

اگر بخواهید به‌عنوان یک عضو اشتراک یوتیوب Premium را داشته باشید، باید برای آن پول پرداخت کنید. هزینه اشتراک پریمیوم یوتیوب دلاری است و به کشور و منطقه شما بستگی دارد.

33333

هزینه اشتراک یوتیوب

هزینه اشتراک ماهیانه یوتیوب پریمیوم ۱۱٫۹۹ دلار است، درحالی‌که هزینه اشتراک سالیانه یوتیوب پریمیوم یک‌ساله ۱۴۹٫۹۹ دلار است. بااین‌حال، این قیمت‌ها ممکن است در کشور و منطقه شما متفاوت باشد. پس به سایت یوتیوب مراجعه کنید تا هزینه دقیق را برای کشور و منطقه خود ببینید.

متأسفانه در حال حاضر اشتراک پریمیوم یوتیوب در ایران قابل‌استفاده نیست و نمی‌توانید آن را خریداری کنید؛ اما با روش‌های دیگر خرید در ایران می‌توانید به نسخه پریمیوم آن دسترسی داشته باشید.

خرید اشتراک یوتیوب

خرید اشتراک پلتفرم یوتیوب، امکانات ویژه‌ای را به کاربران ارائه می‌دهد که به آنها کمک می‌کند از تجربه بیشتری در استفاده از این پلتفرم برخوردار شوند.

در مورد مزایای خرید اشتراک یوتیوب مفصلاً بحث کردیم؛ اما نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که راه‌های خرید یک اشتراک یوتیوب در بستر اینترنت بسیار زیاد است.

سخن پایانی

اینکه خرید اشتراک پلتفرم یوتیوب برای شما توجیه اقتصادی داشته باشد بستگی به خودتان دارد اما کاری که ما توانستیم انجام بدهیم این است که به معرفی این پلتفرم، مزایای آن و خرید اشتراک آن بپردازیم و این تصمیم را بر عهده خودتان بگذاریم. امیدواریم مطالعه این مقاله به شما در مورد تصمیم‌گیری برای خریدن یا نخریدن اشتراک یوتیوب کمک کرده باشد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها