|

ترید اتوماتیک در صرافی ارز دیجیتال

استفاده از ترید اتوماتیک در بازار پرریسک رمز ارزها می‌تواند برای افراد، بسیار کاربردی و مناسب باشد. با توجه به نوسانات بالای ارزهای دیجیتال، داشتن استراتژی مفید می‌تواند به شما در این مسیر کمک کند. بررسی قیمت ارزها و توجه به روش‌های مختلف ترید ممکن است وقت زیادی از معامله‌گر بگیرد. همچنین این موضوع می‌تواند باعث از دست‌رفتن فرصت‌های خریدوفروش شود.

ترید اتوماتیک در صرافی ارز دیجیتال

استفاده از ترید اتوماتیک در بازار پرریسک رمز ارزها می‌تواند برای افراد، بسیار کاربردی و مناسب باشد. با توجه به نوسانات بالای ارزهای دیجیتال، داشتن استراتژی مفید می‌تواند به شما در این مسیر کمک کند. بررسی قیمت ارزها و توجه به روش‌های مختلف ترید ممکن است وقت زیادی از معامله‌گر بگیرد. همچنین این موضوع می‌تواند باعث از دست‌رفتن فرصت‌های خریدوفروش شود.

ترید و نوسان گیری اتوماتیک در بینگ ایکس

چگونه می‌توان از صرافی بینگ ایکس کسب درآمد کرد؟

افراد حرفه‌ای که در تریدهای خود بهترین تکنیک‌ها را به ‌کار می‌برند و نتایج حاصل از آن در بیشتر موارد رضایت‌بخش است؛ می‌توانند از طریق صرافی بینگ ایکس از ترید اتوماتیک بهره برده و به کسب درآمد نیز بپردازند.

برای این کار باید سیگنال‌ها را در معرض دید سایر کاربران قرار داد. شاید برای شما سوال باشد که این کار چه مزایای برای شما به همراه دارد؟ در واقع با اشتراک‌گذاری سیگنال‌های رایگان و ورود افراد به معاملات مد نظر شما، در صورتی که سهام رشد کند و باعث کسب درآمد شما و دیگر افراد شود، حدودا 30 درصد سود کسب‌شده دیگر کاربران برای شما در نظر گرفته می‌شود.

2

ترید اتوماتیک در بینگ ایکس چگونه انجام می‌شود؟

ترید و نوسان گیری اتوماتیک در بینگ ایکس با استفاده از ربات گرید به‌ راحتی انجام می‌شود. برای این کار لازم است شما استراتژی‌های مد نظر خود را روی آن تعریف کنید. در این شرایط تمامی وظایف ترید اتوماتیک بر عهده ربات است.

یعنی طبق بازه‌های قیمتی که شما تعریف کرده‌اید؛ ربات می‌تواند کف قیمت را تشخیص دهد و با خرید به ‌موقع، وقتی قیمت به قله رسید آن را به‌ فروش برساند. استفاده از روش این تریدینگ اتوماتیک در بازار رنج باعث کسب سود شما می‌شود.

همچنین با تعیین بازه‌های قیمتی مشخص، دیگر نیازی به بررسی کامل نوسانات قیمتی ندارید و فقط باید با چک­کردن معاملات اتوماتیک از عملکرد صحیح ربات اطمینان حاصل کنید. این روش ترید اتوماتیک را گرید ترید یا استراتژی گرید تریدینگ نیز می‌گویند که بسیار کاربردی است.

کپی ترید چیست و چرا مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

صرافی محبوب بینگ ایکس با دارا بودن بیش از 1500 تریدر که در سطح‌های مختلف فعالیت می‌کنند یکی از بهترین‌ صرافی‌ها در جهان است. اگر به ‌دنبال کپی ترید و سیگنال رایگان هستید انتخاب این صرافی به شما توصیه می‌شود. زیرا تنها با انجام یک کلیک می‌توانید استراتژی و ترفندهای تریدرهای نخبه را مشاهده و کپی کنید و با استفاده از آنها به ‌راحتی به سود بیشتر برسید.

این روش برای افرادی که توانایی لازم در تحلیل را ندارند یا به ‌دلیل مشغله کاری نمی‌تواند به ‌خوبی برای این کار زمان بگذارند مناسب است. علاوه ‌بر ترید اتوماتیک در صرافی بینگ ایکس، امکان مشاهده و دنبال‌کردن برترین معامله‌گران وجود دارد و می‌توان به‌ صورت رایگان از سیگنال آنها بهره‌مند شد.

در صفحه کپی ترید بینگ ایکس، لیست کاملی از تریدرهای نخبه در بازار فیوچرز و اسپات وجود دارد که امکان مشاهده تمامی جزئیات معاملات آنها برای دیگر افراد فراهم است. در نتیجه می‌توان با مقایسه آنها بهترین معامله‌گر را شناخت و از سیگنال رایگان او استفاده کرد. همچنین امکان هم‌گام شدن با تریدرها و کسب سود در کنار آنها نیز وجود دارد.‌

سایر بخش‌های این صفحه شامل Feed است که از طریق آن می‌توانید به پست و نظرات تریدرها دسترسی داشته باشید.

3

مزایای ترید اتوماتیک چیست؟

حال که به ‌طور کلی با صرافی بینگ ایکس و امکانات موجود در آن آشنا شدیم بهتر است به ‌بررسی مزایای استفاده از ترید اتوماتیک نیز بپردازیم تا تصمیم‌گیری در این مورد راحت‌تر شود. به‌ طور کلی احساسات باعث عدم انتخاب درست و بی‌توجهی به روند معاملات در بازارهای مالی می‌شود که این موضوع درگرید ترید یا همان استفاده از روش اتوماتیک به‌وجود نمی‌آید. دیگر مزایا به شرح زیر است:

پیش‌تست استراتژی‌ها

برای کاهش ریسک، تریدر می‌تواند با تعریف دقیق و کامل استراتژی‌ها نسبت به داده‌های تاریخی معاملاتی را ‌تست کند. با این کار معامله‌گر تمامی انتظارات خود از سیستم را متوجه خواهد شد.

دادن نظم به معاملات

به‌ دلیل عدم احساسی رفتار کردن ربات ترید اتوماتیک معمولا معاملات با نظم از پیش تعریف‌شده دنبال می‌شوند. همچنین این موضوع سبب کاهش اشتباهات تا حد زیادی خواهد شد.‌

ماندگاری بیشتر

منظور از این اصطلاح عدم صبر و بردباری افراد در رسیدن به سود است. یعنی  معامله‌گر با اولین تلاش‌ها انتظار کسب سود فراوان را دارد که این موضوع ممکن است رخ ندهد و البته کاملا طبیعی است. زیرا تا زیانی نباشد سودکردن معنی نمی‌دهد.

تمامی طرح‌های تجاری با این چالش‌ها مواجه می‌شوند و کاربران پس از چند تلاش ناموفق، ناامیدانه دست از تلاش می‌کشند. این موضوع در ترید اتوماتیک رخ نمی‌دهد و ربات تا آخرین لحظه برای رسیدن به سود دست از تلاش برنمی‌دارد.

4

افزایش سرعت ورود به معاملات

تریدرها ممکن است در ورود به سهمی مطمئن نباشند اما سیستم اتوماتیک بلافاصله بعد از دریافت قوانین می‌تواند معامله‌های سودآور را تشخیص و به آنها وارد شود. این امر می‌تواند در کسب سود بیشتر تاثیر زیادی داشته باشد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها