|

خرید و فروش بیت کوین، اتریوم و شیبا با اوکی اکسچنج

صرافی ارز دیجیتال اوکی اکسچنج (به انگلیسی: OK Exchange digital currency exchange) با پشتیبانی بیش از 700 رمزارز در بین صرافی های ایرانی، به محبوب ترین صرافی رمزارز در ایران تبدیل شده؛ امکان خرید و فروش بیت کوین BTC، خرید و فروش اتریوم ETH و خرید و فروش ارز شیبا SHIB در این صرافی امکان پذیر است.

خرید و فروش بیت کوین، اتریوم و شیبا با اوکی اکسچنج

صرافی ارز دیجیتال اوکی اکسچنج (به انگلیسی: OK Exchange digital currency exchange) با پشتیبانی بیش از 700 رمزارز در بین صرافی های ایرانی، به محبوب ترین صرافی رمزارز در ایران تبدیل شده؛ امکان خرید و فروش بیت کوین BTC، خرید و فروش اتریوم ETH و خرید و فروش ارز شیبا SHIB در این صرافی امکان پذیر است.

در ادامه به معرفی 3 ارز دیجیتال بیت کوین، اتریوم و شیبا می پردازیم:

دنیای ارزهای دیجیتال ممکن است گیج کننده باشد، اما یک ارز دیجیتال وجود دارد که از زمان پیدایش آن در سال 2009 موج هایی را ایجاد کرده است - بیت کوین. چه یک سرمایه گذار با تجربه باشید و چه فقط انگشتان پای خود را وارد دنیای ارزهای دیجیتال کنید، درک اینکه بیت کوین چیست و چگونه کار می کند می تواند فوق العاده مفید باشد. در این پست وبلاگ، به اصول اولیه بیت کوین می پردازیم، برخی از مزایا و معایب آن را به عنوان نوعی ارز بررسی می کنیم، و حتی نحوه استخراج آن را خودتان به شما آموزش می دهیم. پس دست و پنجه نرم کنید و برای یک سواری آموزنده آماده شوید!

بیت کوین چیست؟

بیت کوین یک دارایی دیجیتال غیرمتمرکز و سیستم پرداخت است که توسط ساتوشی ناکاموتو در سال 2009 اختراع شد. این سیستم بر روی یک شبکه همتا به همتا اجرا می شود که به کاربران اجازه می دهد بدون نیاز به شخص ثالث مانند بانک یا موسسه مالی، پرداخت ها را ارسال و دریافت کنند. . بیت کوین از این نظر منحصر به فرد است که تعداد محدودی از آنها وجود دارد: 21 میلیون.

بیت کوین ها با حل مسائل پیچیده ریاضی با رایانه های تخصصی استخراج می شوند. هنگامی که یک بلوک جدید استخراج می شود، ماینر با تعداد معینی بیت کوین پاداش می گیرد. عرضه بیت کوین با استخراج بیشتر افزایش می یابد، اما هرگز از 21 میلیون فراتر نمی رود.

خرید چند واحد بیت کوین در اوکی اکسچنج

بیت کوین چندین مزیت نسبت به ارزهای فیات سنتی دارد:

  • بیت کوین غیرمتمرکز است، به این معنی که تحت کنترل دولت یا مؤسسه مالی نیست. این به کاربران کنترل بیشتری بر امور مالی خود می دهد و امکان افزایش حریم خصوصی را فراهم می کند.
  • تراکنش های بیت کوین سریع و ارزان هستند. تراکنش‌ها در بلاک چین در عرض چند دقیقه تأیید می‌شوند و هزینه‌ای برای ارسال و دریافت پرداخت وجود ندارد.
  • از آنجایی که عرضه بیت کوین محدود است، بعید است مانند ارزهای فیات از تورم رنج ببرند. این امر بیت کوین را به یک فرصت سرمایه گذاری خوب تبدیل می کند.

    با این حال، بیت کوین معایبی نیز دارد: - ارزش بیت کوین می تواند نوسان داشته باشد، به این معنی که می تواند به سرعت از نظر ارزش بالا یا پایین بیاید. این می تواند سرمایه گذاری در بیت کوین را مخاطره آمیز کند. - بیت کوین هنوز به طور گسترده به عنوان روش پرداخت پذیرفته نشده است، بنابراین ممکن است برای خرج کردن آنها به صورت آنلاین یا در فروشگاه های آجری مشکل داشته باشید. -معدن

مزایای بیت کوین چیست؟

بیت کوین چندین مزیت نسبت به ارزهای فیات سنتی دارد، از جمله هزینه تراکنش های کمتر، زمان تراکنش سریع تر و افزایش امنیت.

یکی از جذاب ترین جنبه های بیت کوین این است که کارمزد تراکنش های آن در مقایسه با سایر روش های پرداخت پایین است. هنگامی که یک تراکنش بیت کوین انجام می دهید، فقط باید هزینه کمی به شبکه پرداخت کنید. این هزینه صرف حفظ شبکه غیرمتمرکز کامپیوترهایی می شود که بلاک چین بیت کوین را تامین می کند.

یکی دیگر از مزایای بیت کوین زمان تراکنش سریع آن است. هنگامی که شما با بیت کوین پرداختی انجام می دهید، تراکنش معمولا در عرض 10 دقیقه تایید می شود. پردازش معاملات ارز فیات ممکن است روزها یا حتی هفته ها طول بکشد.

در نهایت، بیت کوین روش پرداخت امن تری نسبت به ارزهای فیات است. وقتی تراکنش بیت کوین انجام می دهید، هویت شما برای گیرنده فاش نمی شود. این بدان معناست که احتمال کمتری برای سرقت یا هک شدن اطلاعات شخصی شما وجود دارد.

معایب بیت کوین چیست؟

بیت کوین دارای چند معایب است که باید از آنها آگاه بود. اول، از آنجا که تعداد محدودی بیت کوین در گردش وجود دارد، ارزش آن می تواند به شدت نوسان کند. دوم، تراکنش های بیت کوین کاملاً ناشناس نیستند - اگر از صرافی مانند کوین بیس استفاده می کنید، اطلاعات شخصی شما به کیف پول بیت کوین شما متصل می شود. در نهایت، همیشه این خطر وجود دارد که شبکه بیت کوین هک شود یا دولت بتواند آن را از بین ببرد.

چگونه بیت کوین استخراج کنیم؟

استخراج بیت کوین فرآیندی است که توسط آن بیت کوین های جدید ایجاد می شود. این شامل ترکیبی از سخت‌افزار و نرم‌افزار رایانه‌ای است که مسائل ریاضی را حل می‌کند تا بلاک‌های جدیدی را به بلاک چین، که دفتر کل کل معاملات بیت‌کوین است، اضافه کند.

اولین چیزی که برای استخراج بیت کوین به آن نیاز دارید یک کیف پول بیت کوین است. شما می توانید به صورت رایگان در Coinbase.com ایجاد کنید. هنگامی که یک کیف پول دارید، باید یک برنامه ماینینگ مانند CGMiner یا BFGMiner را دانلود کنید. این برنامه ها به کامپیوتر شما اجازه می دهد تا به شبکه بیت کوین متصل شود و شروع به حل مسائل ریاضی کند.

صرافی اوکی اکسچنج

با پیوستن افراد بیشتری به شبکه بیت کوین و تلاش برای استخراج بیت کوین، دشواری مسائل ریاضی که رایانه شما حل می کند، افزایش می یابد. به این ترتیب سیستم تضمین می کند که تنها 21 میلیون بیت کوین ایجاد می شود. با پیوستن ماینرهای بیشتری به شبکه، دشواری مسائل ریاضی افزایش می یابد و استخراج بیت کوین های جدید دشوارتر می شود.

بیت کوین یک شکل ابتکاری و انقلابی از ارز دیجیتال است که طرز تفکر ما در مورد پول را متحول کرده است. مزایای مختلفی نسبت به روش‌های سنتی پرداخت، مانند افزایش امنیت، هزینه‌های کمتر تراکنش و زمان انتقال سریع‌تر ارائه می‌دهد. در حالی که دارای معایبی مانند ارزش نوسان و عدم نظارت دولت است، این موارد به راحتی با مزایای بسیاری که ارائه می دهد جبران می شود. با در نظر گرفتن این موضوع، هر کسی که علاقه مند به کاوش در دنیای ارزهای دیجیتال است، باید درباره استخراج بیت کوین اطلاعات بیشتری کسب کند تا بفهمد چگونه می تواند از این فناوری به نفع خود استفاده کند.

اتریوم چیست؟

اتریوم یک پلتفرم غیرمتمرکز است که قراردادهای هوشمند را اجرا می‌کند: برنامه‌هایی که دقیقاً طبق برنامه‌ریزی شده بدون هیچ گونه امکان تقلب یا دخالت شخص ثالث اجرا می‌شوند.

اتریوم یک بلاک چین قابل برنامه ریزی است. این بدان معناست که توسعه دهندگان می توانند برنامه های کاربردی ایجاد کنند و دارایی های جدید را در بلاک چین اتریوم منتشر کنند. محبوب ترین کاربرد اتریوم استاندارد توکن ERC20 است که برای ایجاد توکن های دیجیتالی قابل معامله در صرافی های ارزهای دیجیتال استفاده می شود.

آینده اتریوم

آینده اتریوم روشن است. بنیاد اتریوم دائما در حال بهبود پروتکل و گسترش اکوسیستم است. در سال‌های آتی، شاهد برنامه‌های بیشتر ساخته شده بر روی اتریوم، موارد استفاده بیشتر برای قراردادهای هوشمند و پذیرش بیشتر توسط شرکت‌ها و افراد خواهیم بود.

ارز دیجیتال شیبا چیست؟

به دنیای شیبا اینو خوش آمدید، یک ارز دیجیتالی که در دنیای ارزهای دیجیتال موج ایجاد کرده است. اگر به دنبال یک فرصت سرمایه‌گذاری هیجان‌انگیز با پتانسیل رشد عظیم هستید، دیگر به دنبال آن نباشید! سکه شیبا اینو یکی از داغ ترین ارزهای دیجیتال جدید در بازار است و در حال حاضر طرفداران زیادی پیدا کرده است. اما این دقیقاً در مورد چیست؟ به ما بپیوندید تا به معرفی کامل ارز دیجیتال شیبا بپردازیم و هر آنچه را که باید در مورد این دارایی رمزنگاری منحصربه‌فرد بدانید، کشف می‌کنیم. از منشأ آن تا وضعیت فعلی آن، ما تمام جنبه‌های این بازیکن جدید جذاب در بازی کریپتو را بررسی خواهیم کرد. اماده ای؟ بیا بریم!

شیبا اینو یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز و همتا به همتا است که امکان پرداخت فوری و تقریباً صفر هزینه را به هر کسی در هر نقطه از جهان می‌دهد. کوین شیبا اینو یک توکن ERC20 بر پایه بلاک چین اتریوم است. این با هدف تبدیل شدن به ارز میم سگ ایجاد شد و نام آن از نژاد سگ شیبا اینو گرفته شد. مجموع عرضه سکه شیبا اینو 1 کوادریلیون (1,000,000,000,000) توکن است. 100٪ از کل عرضه از قبل استخراج شده و در زمان راه اندازی بین دارندگان اتریوم توزیع شده است. برای نگه داشتن سکه شیبا اینو هیچ پاداش استخراج یا شرط بندی وجود ندارد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها