|

پاسخ دیپلماتیک واحد گروه ۷ به حمله ایران به اسرائیل

رئیس‌جمهور آمریکا پیش از این گفته بود که رهبران گروه ۷، «یک پاسخ دیپلماتیک واحد» به حمله ایران را هماهنگ می‌کنند و مقام‌های آمریکایی «تماس نزدیک با رهبران اسرائیلی» را حفظ خواهند کرد.

پاسخ دیپلماتیک واحد گروه ۷ به حمله ایران به اسرائیل

به گزارش شبکه شرق، رئیس‌جمهور آمریکا گفت: «در دیدار با رهبران گروه ۷، درباره حمله بی‌سابقه ایران به اسرائیل صحبت کردم. برای تثبیت اوضاع در منطقه و جلوگیری از تنش بیشتر، به همکاری با رهبران گروه ۷ ادامه خواهیم داد.»

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در جمع خبرنگاران درباره نشست مجازی گروه ۷، برای بحث درباره حملات موشکی و پهپادی شنبه شب ایران علیه اسرائیل گفت: در دیدار با رهبران گروه ۷، درباره حمله بی‌سابقه ایران به اسرائیل صحبت کردم.

او تاکید کرد که برای تثبیت اوضاع در منطقه و جلوگیری از تنش بیشتر به همکاری با رهبران گروه ۷ ادامه خواهیم داد.

رئیس‌جمهور آمریکا پیش از این، در پی حمله ایران گفته بود که رهبران گروه ۷، «یک پاسخ دیپلماتیک واحد» به حمله ایران را هماهنگ می‌کنند و مقام‌های آمریکایی «تماس نزدیک با رهبران اسرائیلی» را حفظ خواهند کرد.

جمهوری اسلامی ایران اواخر شنبه «بیست و پنجم فروردین ماه»، در واکنش به حمله اسرائیل به ساختمان کنسولی ایران در دمشق، بیش از ۳۰۰ موشک و پهپاد به سمت اسرائیل شلیک کردند و پایگاه نظامی نواتیم در جنوب اسرائیل را هدف قرار داد.

منبع: فارس
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها