|

وزیر کشور: شرایط رقابت واقعی در انتخابات ۱۱ اسفند فراهم شده است

وزیر کشور گفت: زمینه برای یک رقابت واقعی میان سلایق و گروه‌های مختلف سیاسی فراهم شده است.

وزیر کشور: شرایط رقابت واقعی در انتخابات ۱۱ اسفند فراهم شده است

به گزارش شبکه شرق، وزیر کشور با تاکید بر حضور ۱۵ هزار داوطلب فرهیخته و توانمند برای انتخابات یازدهم اسفند دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: زمینه برای یک رقابت واقعی میان سلایق و گروه‌های مختلف سیاسی فراهم شده است.

احمد وحیدی در حاشیه بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران درباره مشارکت گروه‌های اصلاح‌طلب در انتخابات یازدهم اسفند گفت: نزدیک ۱۵ هزار نفر از قشر‌های فرهیخته و توانمند، داوطلب انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شدند. این داوطلبان با سلایق و گروه‌های مختلف سیاسی هستند که در قشر‌های مختلف مردمی حضور دارند. توصیه ما به آن‌ها این است که همگی فعال باشند تا حضور گروه‌های متبوعشان را در حوزه قانون‌گذاری در مجلس دنبال کنند.

وزیر کشور افزود: زمینه برای یک رقابت واقعی فراهم است و جریان‌های سیاسی باید مسئولانه به میدان بیایند. هم اکنون زمان حضور احزاب است. احزاب بدون حضور در انتخابات فلسفه وجودی خود را زیر سوال می‌برند. چراکه نقطه اوج‌شان زمان انتخابات است.

وحیدی ادامه داد: به احزاب مختلف توصیه می‌کنیم حضور پیدا کنند و با سلایق مختلف، پاسخگوی نیاز‌های مردم باشند. مبنای انتخابات، مبنای طرح‌ها و ایده‌ها است؛ برنامه‌هایی که برای یک ایران قوی دارند، در قالب قانون‌گذاری دنبال کنند.

 

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها