|

باید زیرساخت‌های حضور زنان در استادیوم فوتبال فراهم شود

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تاکید کرد باید زیرساخت‌های حضور زنان تماشاگر در بازی‌های لیگ برتر فوتبال فراهم شده و این موضوع تبدیل به یک کار روتین شود.

باید زیرساخت‌های حضور زنان در استادیوم فوتبال فراهم شود

 

به گزارش شبکه شرق، علی رضایی در گفت‌وگویی با اشاره به آغاز بازی‌های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: هیجان مسابقه ورزشی به حضور تماشاچی با تعصب و وفادار است؛ پس باید زیرساخت‌های حضور تماشاچیان چه خانم‌ها و چه آقایان فراهم شود چون اساسا حضور تماشاچی در مسابقات در کنار ایجاد هیجان و شور باعث زیبایی ورزش می‌شود.

وی با بیان این‌که زیبایی مسابقات فوتبال با حضور تماشاچی دو چندان می‌شود تصریح کرد: می‌توان با فرهنگ سازی به راحتی حضور زنان در ورزشگاه‌ها را به یک کار روتین تبدیل کرد و زنان همچون آقایان در ورزشگاه‌ها حضور پیدا کرده و تماشاچی باشد. البته که باید چارچوب‌ها و مسائل کشورمان هم رعایت شود.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کشور ما اسلامی است و مردمی متدین و اصیل دارد؛ طبیعتا یک فرد اصیل رفتاری انجام نمی‌دهد که سوال برانگیز باشد؛ پس اگر هدف تماشای فوتبال است مشکلی برای حضور آقایان و بانوان در ورزشگاه‌ها نیست، اما اگر هدف انجام رفتارهای نابهنجار باشد بحث دیگری است، طبیعتا وقتی خانم‌ها و آقایان در ورزشگاه به عنوان تماشاچی حضور پیدا می‌کنند باید رفتارهای مناسب هم داشته باشند، پس لازم است زیرساخت‌ها برای حضور بانوان فراهم شود.

 

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها