|

منبع نزدیک به معاون اول دولت دوازدهم اعلام کرد:

استقبال جهانگیری از حضور در دادگاه به منظور شفاف‌سازی بخشی از مسائل دوره مدیریت قالیباف

منبع نزدیک به معاون اول دولت دوازدهم گفت: اسحاق جهانگیری از حضور در دادگاه به منظور شفاف سازی بخشی از مسائل دوره مدیریت قالیباف استقبال می کند.

استقبال جهانگیری از حضور در دادگاه به منظور شفاف‌سازی بخشی از مسائل دوره مدیریت قالیباف

به گزارش شبکه شرق، یک منبع نزدیک به اسحاق جهانگیری ضمن تکذیب ادعاهای یکی از نزدیکان رئیس مجلس درمورد شکایت محمدباقر قالیباف از معاون اول دولت سابق تصریح کرد که جهانگیری از حضور در دادگاه به منظور شفاف سازی بخشی از مسائل دوره مدیریت قالیباف استقبال می کند.

در پى توییت یکی از نزدیکان رییس مجلس مبنى بر خبرى شدن شکایت محمدباقر قالیباف از اسحاق جهانگیرى توسط تیم رسانه ای معاون اول رییس جمهور در دولت سابق و نیز تلاش براى کسب رضایت از قالیباف، یک منبع آگاه نزدیک به اسحاق جهانگیری این ادعاها را تکذیب کرد.

این منبع آگاه نزدیک به اسحاق جهانگیری در گفت و گو با «انتخاب»،  گفت: آقای جهانگیری هیچ گونه مسئولیت رسمی و غیر رسمی اجرایی ندارند و طبیعی است که ادعای وجود تیم رسانه­ای نسبتی با واقعیت نداشته باشد. در قضیه شکایت آقای قالیباف از آقای جهانگیری هم به دلیل عدم تناسب موضوع با شرایط دشوار کشور و زندگی سخت مردم از ابتدا بنا بر رسانه­ای نکردن موضوع شکایت و ترجیح پیگیری حقوقی آن داشتند.

او افزود: به این اعتبار ادعای مشاور رئیس مجلس برای پیگیری رسانه­ای «یک شکایت شخصی» و نیز تلاش برای کسب رضایت صحت ندارد. طرح شکایت در شرایط کنونی و اصرار آقای قالیباف و اطرافیان شان در جهت افزودن بر تعداد شاکیان و متهمان اینقدر از مصالح عمومی به دور است که ورود هر مصلحت اندیشی به این قضیه و پرهیز دادن از ادامه کار، وارونه تفسیر شود و منتسب به فرستادن نمایندگانی برای کسب رضایت قلمداد گردد. 

این منبع آگاه تاکید کرد که هیچ نماینده­ای از سوی آقای جهانگیری به قصد کسب رضایت تعیین نشده و نخواهد شد. اتفاقاً آقای جهانگیری از حضور در دادگاه آن هم براساس شکایت آقای قالیباف که مورد توجه خاص افکار عمومی هستند، به منظور شفاف سازی بخشی از مسائل دوره مدیریت شان استقبال می کند.

 

منبع: انتخاب
 
  • «شرق» در گفت‌وگو با جمالی‌نوبندگانی، دور جدید تحریم‌ها و به موازات آن ادعای حمله اسرائیل به ایران را بررسی می‌کند
  • «شرق» از فعال‌شدن سامانه‌های پدافندی در برخی شهرهای ایران و حمله ادعایی اسرائیل گزارش می‌دهد
  • برخوردهای گشت ارشاد در طرح نور به تذکر جدی برای برخی از مسئولان ختم شد
  • نقدی در باب دیدار نوروزی خانه اندیشمندان‌

اخبار مرتبط سایر رسانه ها