|

درخواست مجلس از شورای سیاستگذاری ائمه جمعه:

اتهام دریافت رشوه از سوی نمایندگان بررسی شود

نایب رییس مجلس در واکنش به طرح ادعایی مبنی بر دریافت رشوه از سوی نمایندگان که یکی از ائمه جمعه آن را مطرح کرده بود، از رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خواست تا به این موضوع رسیدگی کند.

اتهام دریافت رشوه از سوی نمایندگان بررسی شود

به گزارش شبکه شرق، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خواست که اتهام دریافت رشوه از سوی نمایندگان بررسی شود.

مهدی اسماعیلی در نشست علنی امروز (دوشنبه ۱۰ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، گفت: متأسفانه یکی از امامان جمعه شهرستان‌های آذربایجان شرقی در اتهامی ناروا و سخنانی نسنجیده و از روی ناآگاهی، تمام نمایندگان مجلس را از دم رشوه بگیر ایران خودرو اعلام کرده است.

وی تاکید کرد: قطعاً اینگونه کلی گویی بدون ارائه مدرک و تسری یک منکر الهی به جمیع نمایندگان که تعداد قابل توجهی از آنها روحانیون، جانبازان و فرزندان شهدا هستند، هیچ گونه وجاهت شرعی و عقلی ندارد و از هیچ شخصی پذیرفتنی نیست.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگرچه بسیارند علمای ربانی که در سنگر امامت جمعه و جماعات با اخلاص و ایثار، مبین و مبلغ دین بوده و مدافع آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند و به یقین حساب آنها جداست، اما از این تریبون به این فرد توصیه می‌کنم که استغفار کرده و از امت شهیدپرور ایران و نمایندگان مجلس عذرخواهی کنند.

عبدالرضا مصری که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت در پاسخ به تذکر این نماینده، گفت: ما از رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تقاضای رسیدگی به این موضوع را داریم.

وی تاکید کرد: البته بعد از رسیدگی شورا، ما نیز جلسه مشترکی با ریاست شورای ائمه جمعه و نمایندگان منتقد خواهیم داشت و ان شاالله به این امر رسیدگی می‌شود.

 

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها