|

سردار سلامی:

از دخالت در امور ایران دست بردارید

سردار سلامی با هشدار به بدخواهان ملت ایران، گفت: از دخالت در امور داخلی کشور دست بردارید به آل سعود می گویم به قصرهای شیشه ای پناه ببرید. این هشدار ما است. بیت شما عنکبوتی است. شما به اسرائیلی تکیه کرده اید که در حال فروپاشی است و این عاقبت کار شما است

از دخالت در امور ایران دست بردارید

به گزارش شبکه شرق، سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسدران انقلاب اسلامی، امروز ۲۸ مهرماه در اجتماع بزرگ علما، اساتید و طلاب حوزه علمیه قم که در راستای تقدیر از عملکرد شایسته و شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و تشریح حوادث اخیر که در مصلای قدس قم برگزار شد، گفت: دورد برامامی می فرستیم که خورشید را فروزان کرده که قابل تحمل برای دشمنان نیست و آروزی توفیق و سلامت برای فرزند گرامی اعظم، نائب امام عصر(عج)، پیشوای انقلاب اسلامی، رهبر جانباز که با دستان ابوالفضلی پرچم انقلاب را در دست داشته و در مرکز رویدادهای سرنوشت ساز و استوار و ثابت قدم ایستاده و از کلام طیب ایشان چشمه های حکمت برای مردم جاری است.

فرمانده سپاه بیان داشت: امروز از خدای متعال سپاسگزارم که در قم مقدس و در مرکز ترویج مبانی دینی و در سالروز ورود حضرت معصومه(س) به این شهر انقلابی در جمع روحانیت همیشه بیدار و ستارگان سپهر هدایت اسلام شرف حضور یافتم.

وی در ادامه عنوان کرد: امروز شرایط کشور و انقلاب مهم است و امروز روز شب قدر و روز قدر انقلاب و نحوه حضور در این صحنه خطیر تعیین کننده مسیر روشن انقلاب است.

سلامی گفت: تاریخ نشان داده که بعضی مباحث هر چند در زمان کوتاهی اتفاق می افتاد، ولی سرنوشت مردم را تغییر می دهند. امروز در این زمان حساس شاهد جنگ احزاب جهانی علیه دین، انقلاب و ملت و کشور ایران هستیم که در آن همه امپراطوری های امروزین سیاسی و رسانه ای و مال باختگان سیاسی و عناصر و جریان های منجمد شده از لانه بیرون آمده اند.

فرمانده سپاه بیان داشت: هر چند قلوب شان متفرق است، اما الان با هم جمع شده اند. این بار استکبار عالی ترین هدف خود را عمیق قرار داد و با ورودی ناقص و غیر واقعی، ابتر و با خیال پردازی هایی موهمی از حوادث کشور با این تصور که می تواند ایران را به فروپاشی بکشاند همه قوای میدانی، رسانه ای و قدرت سیاسی و استعداد روانی خود را بکار گرفته تا در وزن کشی تاریخی شکست دیگر را تجربه کند.

وی عنوان کرد: این فتنه عظیم جهانی از نیویورک، پاریس، لندن و بخش کوچکی از کشور ما امتداد یافت تا بتواند اسلام را از بلوغ و مدیریت بر تحول منطقه خارج کند.

سلامی ادامه داد: این واقعی بود و آنچه آنها به زبان می آوردند چیزی بود که در سینه های آنها حاکم بود؛ کار ما رصد سیاست راهبرد دشمن است و حجم و سطح و افق دشمن را هر لحظه رصد می کنیم و این بار هم دیدیم که همه کینه های متراکم و همه عبارت های انباشته شده از شکست های پیشین با عقده گشایی از نظام به صحنه آوردند.

وی گفت: فکر می کردند می توانند و اولین کسانی که در باتلاق دروغ کودکانه گرفتار شدند، خودشان بودند. آنها به خاطر توهم های غلط و آروز های دست نیافتنی و برآوردهای غلط، همه چیز خلاف آرزوی آنها پیش رفت، چون ملت ایران از حوادث درس عظیمی گرفته است و قرن های می گوید یا لَیتَنا کُنّا مَعَکُم فَنَفوزُ فُوزَاً عظیما.

فرمانده سپاه بیان داشت: ملت ایران می داند اگر خطا کند حادثه مسجد کوفه و نبرد امام حسن (ع) با معاویه تکرار و عاشورای ۶۱ هجری تکرار می شود و این مسائل ملت ایران در آگاهی قرار داده و او می داند این آرایش جدید چیست و آنها آمده بودند ملت ما را مرعوب کنند.

وی عنوان کرد: آنها آمده بودند تا مردم را از تاریخ خود جدا کنند، ولی شکست خوردند و ایران مرزهای خود را توسعه داده و فضای تنفس دشمن را تنگ کرده و از منطقه جهان اسلام در حالت فرار قرار داده و گریز و تعقیب شکل گرفته و عرصه های جهان اسلام علیه استکبار شکل گرفته و این واقعیت برای دشمن قابل تحمل نیست.

سلامی گفت: وقتی شاه مهره شطرنجی سیاسی آمریکا از هم پاشید، دیگر آمریکا پس از آن خم شد و نتوانست در برابر آرمانهای امام راحل قد علم کند. وقتی جاسوس‌خانه امریکا در هم کوبیده شد، باز هم شاهد شکست دیگر بود و فکر نمی کرد ملتی از بردگی او آزاد شود.

فرمانده سپاه بیان داشت: نیروهای دلتا را با مدرن ترین تجهیزات آموزش داد و حرفه ای ترین نیروها برای آزاد کردن جاسوس ها آمدند، ولی دوباره قدرت خدا در طبس نمایان شد و این همینه دوباره شکسته شد و این مسئله، اغتشاش ذهنی و فکری برای دشمن ایجاد کرد. ولی باز از این تجربه درس نگرفته و جنگ را بر ملت ایران تحمیل کردند و در برابر ایران اسلامی همه متحد و دشمن بعثی  را به انواع اسلحه مجهز کردند ولی ایران اسلامی با حضور مردم خود، عاشورایی عمل و در کنار امام راحل ماند و از کشته و از شوکت ظاهری امپراطوری نترسید و عاملی برای شکست دیگری برای استکبار بود.

 

سردار سلامی با بیان این که بعد از رحلت امام راحل، عصای موسوی به دست امام خامنه ای افتاد و ایشان هم کشور را از انواع مشکلات و فتنه ها عبور دادند در حالی که دشمن قدرتمند بود، بیان داشت: دشمن تحریم کرد و این تحریم برای عقب ماندن و نسخه اصلی برای شکست ایران بود، ولی این تحریم وهمی بیش نبود و باتفکر مادی نمی توانست افق های عالمانه و شرح صدر معنوی ملت ایران را ببیند و هر چه آمد، به دربسته خورد و منجمد ماند.

وی عنوان کرد: دشمن به دنبال دولت سازی بود و جهان اسلام را نوسازی سیاسی کند و آن را از صفحه جهان حذف نماید و به جنگ با خدا و رسولش(ص) آمد ولی همه پروژه ها در عراق و افغانستان شکست خورد و شاهکار ایران این بود که سرعت عمل را از دست دشمن بیرون آورده و در پادگانها محبوس کند.

فرمانده سپاه با اشاره به این که برای آمریکا پذیرش این مسائل سخت و موجب اغتشاشات فکری شد و او را وادار کرد هزینه های زیادی بدون دستاورد بپردازد.گفت: او امروز زخم خورده و ناتوان در گوشه ای از شط فرات ایستاده است و در جنگ یمن هم همه پشتوانه های او سوخت و همه اعتبار سیاسی خود را به صحنه آورده است و در این فتنه اخیر تلاش کرده جوانی را بفریبد و سطل آشغالی را آتش بزند و به عنوان سند جهانی ارائه دهد، این همه توان آمریکا است.

وی با بیان این که فتنه وضع حمل کرده و نوزاد مرده روی دست امریکا گذاشته است ادامه داد: در ابتدا، غرب و اروپا از فتنه اخیر حمایت آشکار نمی کردند، ولی وقتی فریادهای دینی بر فتنه غلبه کرد، امریکا، آل سعود، فرانسه، آلمان و انگلیس می خواستند تنفس مصنوعی بدهند اما جوابی نداد و آنها دوباره در مقابل شکست آشکار ماندند و این پیروزی مبین، فتح و ظفر و نصر برای ملت ایران بود و خدا دوباره تجلی حمایت و یاری خود را از ملت ایران آشکار کرد.

این سردار عنوان کرد: من به عنوان خادم، خاک پای ملت و مردم را بر روی صورتم می کشم که فتنه دشمن را متوجه شدند و دوباره به امواج انقلاب رو کردند و خورشید را دیده و می دانند که دشمن به دنبال تیرگی است ومی دانند که امریکایی که به دنبال حمایت از اغتشاش است، دنبال گرسنگی ملت و با تحریم ملت ایران را هدف گرفته است.

فرمانده سپاه بیان داشت: روی سخنم با جوانانی است که گرفتار تزویر دشمن اند، شما جوانان این سرزمین هستید، به دشمن درست نگاه کنید،ببیند چه کسی می خواهد گل های معطر این سرزمین را به دست طوفان ها قرار دهد و چه کسی تصمیم گرفته تا بانوان ما را از وقار و عفت و حیای همیشگی دور کند.

وی عنوان کرد: جوانان فکر کنید و دوست و دشمن را بشناسید. امروز دشمن جوانان را بسیج کرده و هالیوود را برای تسخیر اندیشه های جوانان به راه انداخته و به دنبال هویت زدایی و روح زدایی اسلام از جوانان است.

فرمانده سپاه بیان داشت: به دشمن می گویم که فصل اباطیل شما بر ملت ما تمام شده و ملت ما از قوم اربعین و زنان وارث حضرت زینب(س) و فاطمه زهرا(س) هستند و از آنان الگو می گیرند و صاحب شرف اند و با دست خالی از برق شمشیر شما نترسیدند و علما بر دلها نور افشانی می کنند و امروز میدان از ایمان و انگیزه و الهام و آگاهی پر شده و نور افشانی می کند.

وی با هشدار به بدخواهان ملت ایران عنوان کرد: از دخالت در امور داخلی کشور دست بردارید. به آل سعود می گویم به قصرهای شیشه ای پناه ببرید. این هشدار ما است. بیت شما عنکبوتی است. شما به اسرائیلی تکیه کرده اید که در حال فروپاشی است و این عاقبت کار شما است. امریکایی ها و انگلیسی ها هم بدانند و دست از اینکار خود بردارند. شما نتوانسته اید تحریم را اعمال کنید، کشتی ها را زدید، ما هم زدیم، هر حرکتی علیه ملت ایران انجام دهید،چند برابر ضربه می بینید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها