|

علی حدادی، نماینده مجلس:

گزارش پزشکی قانونی در مورد علت فوت مهسا امینی مورد تایید است

نماینده مجلس در مورد بیانیه پزشکی قانونی در مورد مرگ مرحومه مهسا امینی گفت: نتیجه این بود که هیچ ضرب و شتمی از طرف نیروی انتظامی نسبت به مرحومه مهسا امینی وارد نشده است، این گزارش مورد تایید و استناد است.

گزارش پزشکی قانونی در مورد علت فوت مهسا امینی مورد تایید است

به گزارش ایرنا، سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با تایید نظریه پزشکی قانونی در مورد مرگ مهسا امینی گفت: این موضوع بهانه‌ای برای دگر اندیشان،لندن نشینان و افرادی است که اصل نظام را هدف قرار دادند و با ایجاد اغتشاش، امنیت و آرامش مردم را هدف قرار دادند و آسیب سنگینی به بیت المال وارد کردند.

علی حدادی  در مورد بیانیه پزشکی قانونی در مورد مرگ مرحومه مهسا امینی گفت: بررسی‌های مختلفی در مورد این پرونده در ابعاد مختلف انجام شد و پزشکی قانونی هم به طور رسمی نظر خود را اعلام کرد نتیجه این بود که هیچ ضرب و شتمی از طرف نیروی انتظامی نسبت به مرحومه مهسا امینی وارد نشده است، این گزارش مورد تایید و استناد است.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور وشوراها تصریح کرد: افراد آشوبگر با کشته‌سازی‌ و تخریب‌،آتش زدن بیش از دهها خودرو آمبولانس، امنیت و سلامت مردم که مهمترین مولفه زندگی است را به خطر می‌اندازد.

نماینده مردم البرز بیان داشت: در این تجمعات افرادی هدفدار، آموزش دیده و با برنامه‌ریزی به قصد ضربه زدن به امنیت و منافع ملی وارد شدند، اما با هوشیاری مردم نتوانستند به هدف خود برسند.

حدادی موضوع مرگ مهسا امینی را فتنه‌ای پیچیده شناختی و ترکیبی عنوان کرد وگفت: تجمعات غیرقانونی آرامش را از مردم سلب کرده است، اما مردم در صحنه حاضر شدند و نقشه های آنها نقش بر آب شد.

وی با اشاره به اظهارات برخی از مسوولان غرب در مورد مرگ مهسا امینی بیان داشت: استعمار پیر انگلیس، رژیم کودک کش صهیونیستی و آمریکا جنایات سنگینی را در اقصی نقاط جهان علیه بشریت انجام دادند و اکنون به عنوان حامی حقوق بشر نظرات بی اساسی را بیان می‌کنند، این اظهارات نخ نما و پوسیده در جامعه ارزشی ندارد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها آرامش و امنیت را مهمترین مولفه جامعه برای زندگی خواند و گفت: در روزهای اخیر بازاریان و اقشار مختلف جامعه در فضای کسب و کار آسیب فراوان دیدند نکته مهم و اساسی این است که خانواده ها به حضور نوجوانان خود برای شرکت در تجمعات غیر قانونی دقت کنند و نگذارند آنها تحت تاثیر هیجانات و القائات دشمنان نظام قرار گیرند.

نماینده مردم البرز بیان داشت: برخی از جوانان ناآگاهانه وارد عرصه شده بودند که حساب آنها از افراد هدفدار و وابسته به جریانات ضد انقلاب جداست ،اما مردم بدانند که دشمنان ما در راستای تخریب و ضربه به ملت ایران از جوانان می خواهند که وارد تجمعات غیر قانونی شوند و لازم است خانواده ها در این زمینه مراقبت کنند.

 
 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها