|

سرود‌خوانی نوجوانان قمی در میدان آزادی

سرود‌خوانی نوجوانان قمی در میدان آزادی

هم‌زمان با عید سعید غدیر خم، در اجتماعی بزرگ گروه‌های سرود قمی در قالب جشنواره

 «وارثان‌ غدیر - امیدهای‌ انقلاب» در میدان آزادی تهران، به اجرای برنامه پرداختند.

حجت‌الاسلام احمد قادری دبیر جشنواره مردمی «وارثان‌ غدیر - امیدهای‌ انقلاب» با اعلام این خبر گفت: نوجوانان دختر و پسر قمی به مناسبت عید بزرگ غدیر خم، بسته زیبایی از سرودهای شاد را آماده کرده بودند که در سه نقطه از تهران بزرگ، اجرا کردند.

او گفت: این گروه‌های سرود با محوریت دو تشکل مردمی و جهادی «رشد» و «شهید محمدرضا شفیعی» و نیز با همکاری خوب سازمان فرهنگی-هنری شهرداری تهران و معاونت فرهنگی آستان مقدس امام خمینی (ره)، صحنه‌های زیبا و شادی را در ایام شادی عید غدیر، برای مردم شریف تهران به وجود آوردند.

مدیر گروه جهادی «شهید محمدرضا شفیعی» با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و مدیریت برج آزادی، همکاری شایسته‌ای در برپایی این برنامه داشتند، از همراهی حجت‌الاسلام حسنعلی خوئینی (مدیر گروه جهادی رشد)، تشکر کرد.

این فعال فرهنگی برنامه اجرای سرود در میدان آزادی را در دو بخش خلاصه کرد و گفت: در بخش اول تمام گروه‌ها، سرودهای از قبل پیش‌بینی‌شده را با هم، هم‌خوانی کردند و در مرحله‌ بعد، هر گروه، سرود خاص و ویژه خود را به مناسبت عید غدیر خم و امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام، در مقابل دیدگان مردم به نمایش گذاشت.

حجت‌الاسلام قادری همچنین گفت: مرحله سوم اجرای گروه‌های سرود، میدان ونک و در حضور میهمانان جشن بزرگ «مهمونی ۱۰ کیلومتری» بود که مورد توجه ویژه مردم قرار گرفت.

گفتنی است لباس‌های متحد‌الشکل هر گروه سرود و نیز حجاب زیبای دختران این گروه‌ها که به نوعی نماینده فرهنگ مردم شریف قم و الگوی حجاب و عفاف فاطمی بودند، بر زیبایی این برنامه‌ها افزود.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها