|

از سوی مجلس شورای اسلامی؛

مصوبه ۱۰ درصد پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی رد شد

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از لغو مصوبه ۱۰ درصد پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی توسط مجلس و ابلاغ آن به دولت خبر داد.

مصوبه ۱۰ درصد پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی رد شد

نماینده مردم کرمان و راور و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از لغو مصوبه ۱۰ درصد پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی توسط مجلس و ابلاغ آن به دولت خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دفتر این نماینده مجلس، دکتر محمدرضا پورابراهیمی اظهار کرد: بعد از پیگیری های انجام شده توسط کمیسیون  و برگزاری جلسات متعدد هیات تطبیق قوانین مجلس درخصوص مصوبه دولت بابت مستمری تامین اجتماعی بعد از مدت ها مذاکره و درخواست از دولت برای اصلاح، به دلیل اصرار دولت بر مصوبه خود نهایتا در هیات تطبیق برای دومین بار مطرح و رد شد.

وی افزود: امروز این مطلب توسط ریاست مجلس رسما به دولت اعلام و مصوبه دولت درخصوص پرداخت ۱۰ درصد به سایر بازنشستگان تامین اجتماعی لغو شد.

پورابراهیمی تصریح کرد: دولت مکلف است مجدد مصوبه هیات امنای صندوق و شورای عالی کار را در دستور کار قرار دهد و امیدواریم این اقدام مجلس در لغو مصوبه هیات وزیران این فضا را فراهم کند که دولت با ۳۸ درصد موافقت کند و هرچه سریع تر پرداخت بازنشستگان در کشور با عدد جدید اعلام شود.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها