|

افزایش ۵۵ درصدی حقوق ۶۰ درصد بازنشستگان

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: به گفته عبدالملکی حدود ۶۰ درصد بازنشستگان حداقل بگیر هستند که حقوق آنها بین ۵۵ تا ۶۰ درصد افزایش یافته است.

افزایش ۵۵ درصدی حقوق ۶۰ درصد بازنشستگان

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت برای حل مشکلات بازنشستگان برنامه‌ریزی و اهتمام ویژه دارد،گفت: به گفته عبدالملکی حدود ۶۰ درصد بازنشستگان حداقل بگیر هستند که حقوق آنها بین ۵۵ تا ۶۰ درصد افزایش یافته است.

مهرداد ویس کرمی با اشاره به جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، وزیر جهاد کشاورزی و رئیس کل بانک مرکزی گفت: در این جلسه وزرا ابتدا توضیحاتی در مورد وزارت ذیربط ارائه و بعد به سوالات نمایندگان پاسخ دادند.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر کشاورزی اعلام کرد که در مورد بازار مرغ و جوجه‌ریزی جای نگرانی وجود ندارد، دولت برنامه‌ریزی کرده و قراردادهای مورد نیاز در این خصوص منعقد شده است.

ویس کرمی تصریح کرد: در ادامه عبدالملکی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی توضیحاتی را در مورد ساز وکار افزایش حقوق بازنشستگان ارائه داد.

وی تاکید کرد: به گفته وزیر کار این وزارتخانه براساس قانون افزایش حقوق‌ها را اعمال کرده و این افزایش حقوق به نفع حداقل بگیران بوده است و تا حدود ۵۵ درصد به حقوق آنها افزوده می‌شود. وزیر تاکید کرد که دولت برای حل مشکلات بازنشستگان برنامه‌ریزی و اهتمام ویژه دارد.

 

میانگین افزایش حقوق کل بازنشستگان را ۳۸ درصد است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: عبدالملکی میانگین افزایش حقوق کل بازنشستگان را ۳۸ درصد اعلام کرد.

ویس کرمی ادامه داد: به گفته عبدالملکی حدود ۶۰ درصد بازنشستگان حداقل بگیر هستند که حقوق آنها بین ۵۵ تا ۶۰ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه تلاش وزارت کار برای حل مشکلات بازنشستگان امیدآفرین است، اظهار داشت: وزارت کار تلاش دارد عدالت در پرداخت حقوق بازنشستگان را اعمال کند گرچه با وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها