|

آبچکان رومیزی برای سینک جلوی پنجره، معرفی انواع مدل ها

شستن و خشک کردن ظروف بخشی از کارهای روزمره است و اگر آبچکان مناسبی در آشپزخانه نباشد، این کار با سختی­های زیادی مواجه خواهد­شد. بنابراین اهمیت وجود یک ابچکان مناسب انقدر زیاد است که حتی داشتن ماشین ظرفشویی نیز از این اهمیت کم نمی­کند.

آبچکان رومیزی برای سینک جلوی پنجره، معرفی انواع مدل ها

شستن و خشک کردن ظروف بخشی از کارهای روزمره است و اگر آبچکان مناسبی در آشپزخانه نباشد، این کار با سختی­های زیادی مواجه خواهد­شد. بنابراین اهمیت وجود یک ابچکان مناسب انقدر زیاد است که حتی داشتن ماشین ظرفشویی نیز از این اهمیت کم نمی­کند.

آبچکان ها نه تنها در روند خشک شدن ظروف شسته شده به شما کمک می کنند، بلکه عنصری برای تکمیل زیبایی دکوراسیون آشپزخانه نیز محسوب می شوند، پس ممکن است برخی از افراد برای انتخاب آبچکان مناسب با چالش مواجه شوند.

ما به شما کمک می­کنیم تا با شناخت مدل­های مختلف آبچکان، انتخاب ساده تری داشته باشید.

 

انواع مدل های آبچکان

امروزه آبچکان ها در مدل­های مختلفی تولید می­شوند تا برای هر آشپزخانه با سبک و معماری متفاوت، یک آبچکان زیبا و کاربردی وجود داشته باشد؛ نهایتا انتخاب اینکه کدام آبچکان مناسب آشپزخانه شماست، به سلیقه شما بستگی دارد.

  • قدیمی ­ترین آبچکان ها، جا­ظرفی های رومیزی پلاستیکی بودند. امروزه نسل جدید آبچکان رومیزی از جنس محکم­تر و در نمای بسیار زیباتر تولید­شده است؛ این نوع آبچکان که در مدل­های یک تا سه طبقه در بازار وجود دارد، از سبد­های مختلفی برای قرار دادن ظروف مختلف بهره مندند. آبچکان روکابینتی بر روی کابینت کنار سینک و یا سینی سینک قرار می­گیرد و دسترسی ساده ای را برای شما ایجاد می­کند. قیمت آبچکان رومیزی با توجه به جنس و سایز آن متفاوت است.
  • با اپن شدن آشپزخانه ها و اهمیت بیشتر نظم و زیبایی، آبچکان داخل کابینت طراحی شد. آبچکان کابینتی که داخل کابینت بالای سینک نصب می­شود، امروزه یکی از پر فروش­ترین انواع آبچکان است. این آبچکان نیز در مدل­های یک و دو طبقه تولید می­شود تا پاسخگوی حجم ظروف شسته شده باشد.
  • آبچکان آویز یکی از مناسب­ترین آبچکان­ها برای افرادیست که فضای کافی برای قرار دادن آبچکان ندارند. به این ترتیب خرید آبچکان دیواری یک یا دو طبقه کمک می­کند تا یک آبچکان زیبا، مناسب و در­دسترس داشته باشید.
  • جدید­ترین و کاربردی­ترین نسل آبچکان ها، آبچکان بالای سینک است. این ابچکان که با نام هایی چون آبچکان ایستاده، آبچکان پشت پنجره و... نیز شناخته می­شود، فضای بسیار کمی را بر روی کابینت­ها اشغال می­کند و فضای زیادی را برای قرار دادن ظروف در اختیار شما می­گذارد. استند­های متفاوت و ظاهر زیبای آبچکان زیر­پنجره باعث می­شود تا آبچکان شما یک عنصر تزیینی در آشپزخانه باشد.

 

012

 

بالای سینک جلوی پنجره کابینتی وجود ندارد، بنابراین آبچکان رومیزی و آبچکان ایستاده بهترین انتخاب هستند.

 

در انتخاب آبچکان مناسب به چه مواردی دقت کنیم؟

پس از انتخاب بهترین مدل آبچکان برای آشپزخانه خود، لازم است تا نکاتی را در آبچکان بررسی کنید تا در هنگام خرید، مطمئن­تر باشید:

  1. جنس آبچکان از مهم­ترین عوامل کارآمدی آبچکان است. آبچکان ها از پلاستیک، استیل، آلومینیوم و آهن رنگ­کاری شده تولید می­شوند. آبچکان پلاستیکی در طول زمان تغییر رنگ داده و تحمل وزن پایینی دارد، با­این­حال پایین­ترین قیمت را در بین آبچکان­ها داراست؛ آبچکان استیل بهترین و با کیفیت­ترین آبچکان است، در طول زمان زنگ نمی­زند و قیمت نسبتا بالایی دارد؛ آبچکان آلومینیومی به دلیل قیمت مناسب و خاصیت ضد زنگ بودن، از پر فروش­ترین آبچکان هاست؛ آبچکان آهن رنگ­کاری ظاهری شبیه آبچکان های با جنس عالی دارد، اما پس از مدتی در مجاورت با رطوبت پوسته پوسته شده و زنگ می زند، البته به دلیل قیمت پایینی که دارد مورد توجه افراد زیادی است.
  2. تعداد طبقات آبچکان بستگی به حجم ظروف شسته شده شما در طول روز دارد. اگر شما خانواده پر­جمعیتی هستید بهتر است از مدل­های دو یا چند طبقه استفاده کنید، اما اگر ظروف زیادی را استفاده نمی­کنید، آبچکان یک طبقه برای شما کافی است.
  3. سایز آبچکان باید مطابق با سایز سینک یا کابینت انتخاب شود؛ خرید آبچکان بسیار بزرگ یا بسیار کوچک، ظاهر چندان زیبایی را در آشپزخانه نخواهد­داشت.

 

013

 

خرید بهترین آبچکان با کیفیت از تجهیز یراق

فروشگاه تجهیز یراق با بیش از 10سال سابقه فروش تجهیزات و یراق آلات کابینت، یراق آلات ساختمان و اتاق خواب، تجهیزات نورپردازی و... مرجع معتبری برای خرید شما محسوب می­شود. شما می­توانید با کیفیت ­ترین محصولات را با گارانتی معتبر کالا از فروشگاه تجهیز ­یراق تهیه کنید و از ارسال رایگان برخوردار باشید.

شماره 02177343556 راه ارتباطات و سفارشات شما با کارشناسان تجهیز یراق است. البته علاوه بر سفارش تلفنی می­توانید از طریق سایت تجهیز­یراق و یا مراجعه حضوری به فروشگاه نیز اقدام نمایید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها