|

آدرسی برای آقای وزیر‌

گویا ایستادن در صف برای تهیه سبد کالا، برای برخی از مسئولان قابل باور نیست. صفی که گاه ساعت‌ها تشکیل می‌شود و برخی از مردم برای دریافت ارزاق در آن وقت صرف می‌کنند. این را اگر شما به‌عنوان یک رهگذر دیده‌اید و گاه سری هم به علامت تأسف تکان داده‌اید، اما وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آن را باور ندارد.

آدرسی برای آقای وزیر‌

شرق: گویا ایستادن در صف برای تهیه سبد کالا، برای برخی از مسئولان قابل باور نیست. صفی که گاه ساعت‌ها تشکیل می‌شود و برخی از مردم برای دریافت ارزاق در آن وقت صرف می‌کنند. این را اگر شما به‌عنوان یک رهگذر دیده‌اید و گاه سری هم به علامت تأسف تکان داده‌اید، اما وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آن را باور ندارد.

سید‌صولت مرتضوی دیروز در حاشیه جلسه دولت در پاستور، وجود چنین صفی را تکذیب کرد. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با رد این موضوع و بیان اینکه صفی برای دریافت کالابرگ وجود ندارد، گفت: اگر جایی صف بود در رابطه با کالابرگ تصویر بگیرید و برای من بفرستید.

صولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره صف‌های طولانی برای دریافت ‌کالابرگ الکترونیک گفت: خودتان شخصا بروید از یکی از این صف‌ها تصویر بگیرید و برای من بفرستید. او خطاب به خبرنگاری که این پرسش را مطرح کرده بود، گفت: صفی وجود ندارد؛ شما به‌عنوان وکیل من اگر جایی صف بود در رابطه با کالابرگ، تصویر بگیرید و برای من بفرستید.

اینکه چه می‌شود که بالاترین مقام یک وزارتخانه (که قطعا مانند یک خبرنگار در کوچه و خیابان راه نمی‌رود و گاه کوچه‌های بن‌بست این ولایت را گَز نمی‌کند)، این‌طور قاطع و مُصر از نبود صف برای تأمین کالا و ارزاق دولتی حرف می‌زند، احتمالا از نوعی اطلاع‌مند‌بودن آقای وزیر خبر می‌دهد، اما کافی است آقای وزیر به آدرس میدان اعدام (میدان محمدیه) کوچه مترو (جعفر پورالله‌وردی) نرسیده به کوچه شهید اکبر اکبری مراجعه کند، به‌عنوان وزیر کار عکس بگیرند و برای مردم در صفحات اجتماعی خود منتشر کنند... .

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها