|

امیر حیدری: نیروی زمینی ارتش در عرصه توان رزمی خودکفا است

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: ساخت تجهیزات و تسلیحات مورد نیاز در ۲۳ رسته و مؤلفه دفاعی توسط کارشناسان ایرانی، این نیرو را در عرصه توان رزمی خودکفا کرده است.

امیر حیدری:  نیروی زمینی ارتش در عرصه توان رزمی خودکفا است

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: ساخت تجهیزات و تسلیحات مورد نیاز در ۲۳ رسته و مؤلفه دفاعی توسط کارشناسان ایرانی، این نیرو را در عرصه توان رزمی خودکفا کرده است. امیر سرتیپ کیومرث حیدری سه‌شنبه‌شب در جمع خبرنگاران افزود: نیروی زمینی ارتش اکنون تمامی تسلیحات و تجهیزات مورد نیاز از جمله بالگرد، پهپاد، موشک‌های ضد زره، موشک‌های دور زن و انواع سامانه‌های جنگی به منظور برقراری امنیت پایدار را توسط کارشناسان خود می‌سازد و در این زمینه خودکفا شده است. امیر حیدری با بیان اینکه نیروهای مسلح کشور قدرت بازدارندگی را به منصه ظهور گذاشته‌اند، ابراز کرد: امنیت پایدار یک کشور توسط نیروی مسلحی که توان ساخت تسلیحات و تجهیزات دفاعی را دارد، تضمین می‌شود. وی به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر تأمین معیشت به‌ویژه مسکن کارکنان ارتش اشاره کرد و افزود: در همین راستا عملیات ساخت ۲۳ هزار واحد مسکونی، برای کارکنان و هم‌رزمان در سراسر کشور آغاز شده است.

تحویل ۱۰ هزار و ۲۵۰ واحد مسکونی به کارکنان ارتش

امیر حیدری با بیان اینکه تاکنون ۱۰ هزار و ۲۵۰ واحد مسکونی ساخته و تحویل داده شد، ابراز کرد: برای ساخت ۵۵ هزار واحد مسکونی دیگر به عنوان مسکن ملکی و شخصی کارکنان برنامه‌ریزی شده است.

با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی آغاز عملیات اجرایی ساخت مسکن در مجتمع ۱۳۸ هکتاری نهضت ملی مسکن ارتش در شاهرود

شهردار شاهرود از کلنگ‌زنی طرح ساخت مسکن در ۱۳۸ هکتار زمین‌های این شهر خبر داد و گفت: این طرح در زمره بزرگ‌ترین طرح های مسکن نیروهای مسلح در کشور است. محسن احمدی در حاشیه آیین کلنگ‌زنی این طرح که با حضور مسئولان لشکری، کشوری، استان، شهرستانی و شهری در محل بلوار خاوران برگزار شد، افزود: مساحت زمین این طرح مسکونی واقع در بلوار خاوران شاهرود ۱۳۸ هکتار است. وی این طرح را یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان سمنان و همچنین طرح‌های نهضت ملی مسکن نیروهای مسلح کشور خواند و اظهار کرد: شهرداری شاهرود رسالت آماده‌سازی زمین و خیابان‌کشی این طرح را بر عهده دارد. شهردار شاهرود ابراز کرد: طبق تفاهم‌نامه ارتش و شهرداری شاهرود مدت اجرای این طرح دو سال است. احمدی در پایان با بیان اینکه شاهرود در زمینه نهضت ملی مسکن شاهد اقدام‌های ویژه‌ای بوده است، تأکید کرد: روند اجرایی نهضت ملی مسکن در این شهرستان به خوبی پیش می‌رود.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها