|

پورعلی‌گنجی: محکم‌تر از قبل برمی‌گردم

مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: امیدوارم هم باشگاه پرسپولیس، هم تیم ملی و هم فدراسیون کمک کنند محکم‌‎تر از قبل برگردم. مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع تیم ملی فوتبال ایران، در بازگشت به تهران درباره مصدومیتش در دیدار مقابل قطر گفت: اول از همه خیلی ممنونم از آنهایی که از طریق پیامک، واتس‌اپ و اینستاگرام به من پیام دادند و حالم را پرسیدند.

پورعلی‌گنجی: محکم‌تر از قبل برمی‌گردم

مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: امیدوارم هم باشگاه پرسپولیس، هم تیم ملی و هم فدراسیون کمک کنند محکم‌‎تر از قبل برگردم. مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع تیم ملی فوتبال ایران، در بازگشت به تهران درباره مصدومیتش در دیدار مقابل قطر گفت: اول از همه خیلی ممنونم از آنهایی که از طریق پیامک، واتس‌اپ و اینستاگرام به من پیام دادند و حالم را پرسیدند. نمی‌دانم چه بگویم، اسمش را حکمت، قسمت یا اتفاق بگذارم. اتفاق بد و تلخی بود و خودم هم وقتی این صحنه را می‌بینم، بدنم می‌لرزد. او ادامه داد: من که از تلاش و اراده خودم مطمئنم، امیدوارم هم باشگاه پرسپولیس، هم تیم ملی و هم فدراسیون کمک کنند محکم‌‎تر از قبل برگردم.

پورعلی‌گنجی درباره اینکه آیا مصدومیت، پارگی رباط صلیبی است یا خیر، گفت: الان می‌رویم که‌ ام‌آر‌آی بگیریم و به امید خدا که مشکل بزرگی نباشد. اگر هم باشد، با صلابت کامل برمی‌گردم و در کنار هم عشق می‌کنیم. دم همگی گرم، اینکه به من دلگرمی می‌دهند، یک دنیا ارزش دارد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها