|

محسنی‌اژه‌ای:

عملیات جبهه مقاومت در فلسطین یک مبدأ تاریخی را رقم زد

رئیس قوه قضائیه گفت: عملیات افتخارآفرین جبهه مقاومت در فلسطین اشغالی یک مبدأ تاریخی را رقم زد. به گزارش مرکز قوه قضائیه، حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای، دیروز در سخنانی در نشست شورای عالی قوه قضائیه با اشاره به «عملیات ظفرمندانه و سلحشورانه رزمندگان فلسطینی علیه اشغالگران صهیونیست، موسوم به عملیات طوفان‌الاقصی و تأکید بر اینکه عنایات و تفضلات پروردگار متعال اصلی‌ترین عامل پیروزی رزمندگان سلحشور فلسطینی است»،

عملیات جبهه مقاومت در فلسطین یک مبدأ تاریخی را رقم زد

رئیس قوه قضائیه گفت: عملیات افتخارآفرین جبهه مقاومت در فلسطین اشغالی یک مبدأ تاریخی را رقم زد. به گزارش مرکز قوه قضائیه، حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای، دیروز در سخنانی در نشست شورای عالی قوه قضائیه با اشاره به «عملیات ظفرمندانه و سلحشورانه رزمندگان فلسطینی علیه اشغالگران صهیونیست، موسوم به عملیات طوفان‌الاقصی و تأکید بر اینکه عنایات و تفضلات پروردگار متعال اصلی‌ترین عامل پیروزی رزمندگان سلحشور فلسطینی است»، اظهار کرد: عملیات پیروزمندانه و افتخارآفرین جبهه مقاومت در فلسطین اشغالی یک مبدأ تاریخی را رقم زد و بار دیگر ثابت شد که طبق فرمایشات امامین انقلاب، راهبرد استقامت و مقاومت بهترین و برترین راهبرد در برابر صهیونیست‌های سفاک و متجاوز و اشغالگر است. در این اثنا باید به ابعاد و زوایای اطلاعاتی و حفاظتی عملیات مقاومت علیه دشمن اشغالگر که سبب غافلگیری صهیونیست‌ها شد نیز توجه ویژه‌ای شود. امروز اسرائیل غاصب که تاریخی مشحون از جنایتکاری دارد و مستظهر به تجهیزات ماهواره‌ای و انواع و اقسام دوربین‌ها و نفوذی‌هایی برای رصد مستمر تحرکات مقاومت فلسطین است، در کما و شوک به سر می‌برد. بدیهی است که همه مسلمانان و حتی آزادی‌خواهان و آزاداندیشان سراسر گیتی باید به‌صورت مادی و معنوی یاری‌گر ملت مظلوم و مقاوم فلسطین باشند.

رئیس قوه قضائیه در ادامه با اشاره به وقوع حادثه تروریستی در دانشکده نظامی سوریه در حمص و جان‌باختن و زخمی‌شدن چندین دانش‌آموخته افسری، ضمن تسلیت به دولت و ملت سوریه اظهار کرد: کاملا مشخص است که چه رژیم‌ها و جریاناتی در پشت این حمله تروریستی به دانشکده نظامی سوریه هستند؛ قطعا آمریکا و رژیم صهیونیستی که سال‌هاست مشغول آتش‌افروختن در سوریه و حمایت از تکفیری‌ها و تروریست‌ها در این کشور و غارت منابع آن هستند، در جنایت اخیر نقش داشتند. امیدواریم که عاملین و مسببین و حامیان این جنایت هرچه زودتر به مجازات برسند.

رئیس دستگاه قضا در ادامه با اشاره به وقوع زلزله در غرب افغانستان که چند هزار جان‌باخته و زخمی در پی داشته است، این واقعه را به ملت افغانستان تسلیت گفت و برای بازماندگان جان‌باختگان این زلزله از درگاه خداوند متعال صبر و اجر مسئلت و بیان کرد: با توجه به اینکه هنوز تعداد قابل‌توجهی از مردم در زیر آوار هستند، باید هر مقدار که می‌شود و استطاعت وجود دارد، کمک‌ها و مساعدت‌های مقتضی را به ملت افغانستان ارائه کرد.

رئیس قوه قضائیه در ادامه نشست دیروز بار دیگر هفته فرماندهی انتظامی را به مدافعان امنیت و آرامش مردم در فراجا تبریک و تهنیت گفت و بیان کرد: نیروهای دلیر و سلحشور فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مجاهدت‌های مستمر و دلسوزانه‌ای را برای تحکیم امنیت مردم و شهروندان ایران اسلامی در اقصی‌نقاط کشور عرضه می‌کنند که جا دارد همواره قدردان و حامی آنها باشیم. امروز با عنایت به تنوع و تکثر مأموریت‌های فراجا نیاز است که فرایندهای آموزشی و تجهیزاتی این فرماندهی مستمرا و مداوما روزآمد شود. ما در دستگاه قضائی در چارچوب موازین قانونی از نیروهای فراجا در انجام مأموریت‌های‌شان در سطوح و عرصه‌های مختلف بالاخص مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و قانون‌شکنی‌های حوزه عفاف و حجاب، حمایت می‌کنیم و همان‌طور که بارها اعلام کرده‌ایم فراجا و سایر دستگاه‌های مسئول با همین ظرفیت‌های قانونی موجود می‌توانند برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی که برخی از آنها در زمره مصادیق جرائم مشهود هستند، اقدامات قانونی مقتضی را ترتیب دهند. او افزود: در مبحث مقابله با سرقت و سارقین به‌ویژه سارقین حرفه‌ای و سابقه‌دار نیز که امری در جهت تحکیم امنیت روانی مردم است، مقرر است که فرماندهی انتظامی طرحی مدون را ارائه دهد؛ ما در قوه قضائیه در چارچوب اختیارات قانونی خود، از اجرای طرح مزبور در راستای تحکیم امنیت مردم و شهروندان حمایت کامل خواهیم کرد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها