|

یحیی گل‌محمدی: مشکلاتی هست که نمی‌توانم بیانش کنم

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس، در نشست خبری بعد از پایان مسابقه حضور یافت و درباره علل ناکامی تیمش در مسابقه با النصر و شکست دوگله سرخ‌پوشان توضیحاتی را ارائه داد.

یحیی گل‌محمدی: مشکلاتی هست که نمی‌توانم بیانش کنم

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس، در نشست خبری بعد از پایان مسابقه حضور یافت و درباره علل ناکامی تیمش در مسابقه با النصر و شکست دوگله سرخ‌پوشان توضیحاتی را ارائه داد. 

اخراجی بچه‌گانه کار دست‌مان داد: بازی تحت تأثیر اتفاقاتی خیلی بد برای ما بود؛ هم مصدومیت مهدی ترابی در دقیقه پنج و سپس اخراج میلاد سرلک. گل اول که یک گل‌به‌خودی بود، می‌توانست گل نشود. در هر صورت مقابل تیم باکیفیتی بازی کردیم. اگر یکی از این اتفاقات نمی‌افتاد و به‌ویژه 10نفره نمی‌شدیم، این نتیجه رقم نمی‌خورد. نیمه دوم را خوب شروع کردیم، ولی اخراجی بچه‌گانه کار دست‌مان داد و نتیجه را واگذار کردیم. به تیم خوب النصر تبریک می‌گویم. 

این‌طور نبود که تمام ذهن‌مان معطوف خنثی‌کردن رونالدو باشد: رونالدو یکی از بازیکنان خوب بود، ولی بازیکنان تأثیرگذاری دیگری نیز داشتند؛ به‌ویژه در فاز حمله. این‌طور نبود که تمام ذهن‌مان معطوف خنثی‌کردن رونالدو باشد. استقبالی که از رونالدو شد، نشان‌دهنده عشق و علاقه جوان‌های ایرانی به فوتبال و شخص رونالدو است. نمی‌خواهم زیاد نسبت به استقبالی که شد، منفی فکر کنم. اگر روی قسمت دیگر قضیه را نگاه کنیم، این مسائل باعث می‌شود جوان‌های ما انگیزه زیادی پیدا کرده و به فوتبال علاقه پیدا کنند و استعدادشان کشف شود. این اتفاق خوب است و باید از حضور رونالدو در کشورمان به شکلی نگاه کنیم که مثبت باشد. 

فوتبال ما سزاوار امکانات بهتری است: جوان‌های ما لایق امکانات بهتری هستند و فوتبال ما سزاوار امکانات بهتری است. ورزشگاه آزادی یکی از بهترین ورزشگاه‌های ایران بود، ولی الان ببینید به چه روزی افتاده است. چنین بازی‌هایی نقطه‌ضعف‌مان را نشان می‌دهد و شاید تلنگری برای مسئولانی باشد که در فوتبال ما تصمیم‌گیرنده هستند. امیدوارم به خودشان بیایند و بدانند چقدر در بحث سخت‌افزاری و ساختاری مشکلات زیادی داریم. 

مقابل تیم معمولی بازی نداشتیم: ما مقابل تیمی معمولی بازی نداشتیم. النصر یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در آسیاست. این تیم فوق‌‌ستاره‌های زیادی دارد و ما با این امکانات ضعیف بخواهیم خودمان را برنده بدانیم، انتظار زیاد درستی نیست. اگر اتفاقاتی که اشاره کردم برای حریف می‌افتاد، ما برنده بازی می‌شدیم. در هر صورت تصمیماتی که برای فوتبال ما گرفته شده است، محدودیت‌های زیادی برای باشگاه‌های حاضر در آسیا ایجاد می‌کند. این محدودیت‌ها کار را برای مربیان و باشگاه‌ها سخت کرده است. مشکلات دیگری نیز وجود دارد که نمی‌توانم درباره آنها صحبت کنم. بازیکنان تلاش خود را کردند و انرژی‌شان را گذاشتند، ولی امروز روزی نبود که بتوانیم برنده شویم. این هم به خاطر حوادث بازی بود.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها