|

واکنش آموزش و پرورش به یک گزارش

وزارت آموزش و پرورش با ارسال جوابیه‌ای به دفتر روزنامه «شرق»،‌ به گزارش گروه اجتماعی با عنوان «وقتی کمبود مدرسه داریم، چرا می‌فروشید؟» واکنش نشان داد.

واکنش آموزش و پرورش  به یک گزارش

وزارت آموزش و پرورش با ارسال جوابیه‌ای به دفتر روزنامه «شرق»،‌ به گزارش گروه اجتماعی با عنوان «وقتی کمبود مدرسه داریم، چرا می‌فروشید؟» واکنش نشان داد. متن این جوابیه به شرح زیر است:

مدیرمسئول محترم روزنامه شرق

در پاسخ به مطلب مندرج در آن پایگاه خبری به تاریخ 7/12/1401 با عنوان «وقتی کمبود مدرسه داریم، چرا می‌فروشید؟» پاسخ دبیرخانه اجرائی مولدسازی املاک مازاد وزارت آموزش و پرورش را به استحضار می‌رساند: براساس بند (ی) تبصره ۹ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ آموزش‌وپرورش باید از طریق مولدسازی املاک مازاد و بلااستفاده، پروژه‌های نیمه‌تمام خود را (با اولویت مدارس خیرساز) تکمیل و فضاهای استاندارد و ایمن برای دانش‌آموزان آماده نماید و فقط املاک بلااستفاده و مازاد دولتی مشمول طرح مولدسازی هستند.

لازم به ذکر است وزارت آموزش و پرورش تعداد ۵۲۰ ملک مازاد خود را جهت مولدسازی و تعداد ۱۴۴۶ پروژه که غالبا نیمه‌تمام خیری می‌باشند را جهت تکمیل در ازای مولدسازی املاک ارائه‌شده معرفی نموده است و دبیرخانه سازمان خصوصی‌سازی وزارت اقتصاد نیز در راستای شفافیت، املاک مازاد و املاک نیاز به تکمیل را در اتاق شیشه‌ای مولدسازی املاک مازاد قرار داده است. خاطرنشان می‌سازد اولویت وزارت آموزش و پرورش تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به‌ویژه پروژه‌های خیرین عزیز می‌باشد.

 خواهشمند است دستور فرمایید طبق قانون مطبوعات و رسانه‌ها نسبت به درج جوابیه این مرکز در همان صفحه و با همان قلم اقدام لازم صورت گیرد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها