|

گل‌محمدی: قطعا در دربی هجومی بازی می‌کنیم

یحیی گل‌محمدی‌، سرمربی پرسپولیس، پیش از بازی امروز تیمش در کنفرانس خبری، صحبت‌های مهمی را مطرح کرد که بخشی از حرف‌های او در ادامه می‌آید.

گل‌محمدی: قطعا در دربی هجومی بازی می‌کنیم

یحیی گل‌محمدی‌، سرمربی پرسپولیس، پیش از بازی امروز تیمش در کنفرانس خبری، صحبت‌های مهمی را مطرح کرد که بخشی از حرف‌های او در ادامه می‌آید.

 می‌دانید که در این چند ماه گذشته، شاهد اتفاقات خیلی تلخ و دردناکی بودیم و جا دارد به تمام خانواده‌هایی که به نوعی عزیزشان را از دست دادند، تسلیت بگویم و برایشان آرزوی صبر دارم. این دربی که در پیش داریم، حساسیت‌های خاص خودش را دارد. می‌دانیم شاید مردم نسبت به این بازی حساس و پیگیر آن هستند. قطعا با تمام قوا وارد این بازی می‌شویم. ان‌شاءالله بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم. شخصا احترام زیادی برای حریف قائل هستم اما این بازی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را داشته است. ان‌شاءالله بتوانیم بازی خوب و هماهنگی انجام بدهیم. چیزی که برای ما مهم است، گرفتن سه امتیاز است و قطعا شاهد یک بازی هجومی و امیدوارم همراه با برد باشیم. فکر می‌کنم هر تیمی که تمرکز خوبی در این بازی داشته باشد و بتواند از موقعیت‌هایش خوب استفاده کند، می‌تواند برنده مسابقه باشد. امیدوارم در‌مجموع بازی جذابی را شاهد باشیم و همه هوادارانی که این بازی را از تلویزیون می‌بینند، از بازی لذت ببرند.

 بازی پرسپولیس و استقلال جزء 10 دربی مهم دنیاست اما ما چند روز قبل از بازی هنوز نمی‌دانیم بازی برگزار می‌شود یا نه. با تماشاگر است یا بدون تماشاگر؟ ساختار فوتبال ما همین است و انتظار بیشتری نمی‌شود داشت. ما هنوز برای باشگاه‌هایمان لنگ زمین تمرین هستیم و یک استادیوم که برای 50 سال پیش است، هم تیم‌ملی در آن بازی می‌کند هم پرسپولیس و هم استقلال. هیچ امکاناتی وجود ندارد. به‌هرحال این چیز‌ها در فوتبال ایران عادی و زیاد است.

 اینکه چنین روزهایی را پیش‌بینی کنیم برای ما مقدور نبود. اما قطعا قبل از جام جهانی، تیممان در ریتم مسابقات بود و فکر می‌کنم در آن روزها شرایط برای ما بهتر بود. اما در هر صورت به گذشته هم نمی‌توانیم فکر کنیم؛ بازی فردا برای ما مهم است و بازیکنان هم انگیزه زیادی از خودشان نشان دادند.

 من تا‌به‌حال در زندگی‌ام وارد توییتر نشده‌ام و این اکانتی هم که به اسم من جعل شده فیک است. اینکه تیک آبی هم گرفته عجیب است و باید از آقای ایلان ماسک این را بپرسید! من واقعا هیچ فعالیتی در توییتر نداشتم و ندارم و حتی پیج اینستاگرامم هم بسته‌ است و متعجبم که آن صفحه چگونه تیک آبی گرفته است.

 بحث اینکه ترکیب می‌آید بیرون، آن‌قدر خبرنگاران و رسانه‌ها قوی هستند که من نمی‌توانم کاری کنم که ترکیب بیرون نیاید و بالاخره یک جایی درز می‌کند و من هیچ حساسیتی ندارم که ترکیب بیرون بیاید. تا جایی که بتوانیم نمی‌گذاریم این اتفاق بیفتد اما واقعا سخت است و خودم را درگیر نمی‌کنم. ترکیب‌ها خیلی قابل‌پیش‌بینی است و ما ترکیب حریف را هم ۹۵ درصد می‌دانیم و ما هم اطلاعاتمان را از رقیب می‌گیریم یک جوری. شاید یک بازیکن تغییر کند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها