|

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در قالب هیئت تجاری ایران به پاکستان سفر کرد

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در قالب هیئت تجاری ایران با هدف گسترش زمینه‌های تجاری و سرمایه‌گذاری پاکستان و ایران به پاکستان سفر کرد.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان 
در قالب هیئت تجاری ایران به پاکستان سفر کرد

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در قالب هیئت تجاری ایران با هدف گسترش زمینه‌های تجاری و سرمایه‌گذاری پاکستان و ایران به پاکستان سفر کرد.

در این سفر که با حضور رئیس اتاق بازرگانی اصفهان انجام شده است، 26 فعال اقتصادی در بخش‌های مواد غذایی، کشاورزی، پتروشیمی، محصولات شیمیایی و منسوجات حضور دارند و زمینه‌ ملاقات رودرروی فعالان بخش خصوصی با همتایان فراهم می‌شود. رئیس اتاق مشترک ایران و پاکستان، رؤسای سه اتاق استانی اصفهان، زنجان و زاهدان، دبیرکل اتاق بازرگانی اکو در این هیئت حضور دارند؛ همچنین چهار نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی شامل دکتر طغیانی عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اقتصادی و کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید، دکتر قادری نایب‌رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، دکتر سلیمی عضو کمیسیون اقتصادی و دکتر رئیسی عضو کمیسیون کشاورزی از اعضای هیئت اعزامی کشورمان هستند. بازدید از مراکز صنعتی و تجاری، دیدار با رئیس و اعضای اتاق پاکستان و چند اتاق استانی، امضای تفاهم‌نامه همکاری بین اتاق ایران و فدراسیون اتاق‌های بازرگانی پاکستان از اقداماتی است که در این سفر انجام خواهد شد.

تقویت سطح تعاملات ترانزیتی بین ایران و پاکستان نیز از موضوعات مهمی است که در دیدارهای پیش‌روی این هیئت تجاری با مقامات بخش خصوصی این کشور پیگیری می‌شود. در این راستا مدیر حمل‌ونقل بین‌المللی، کارنه‌ تیر و آ‌ت‌آ نیز این هیئت را همراهی می‌کند. قرار است هیئت تجاری بعد از کراچی به لاهور نیز سفر کند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها