|

سیمای طراح در میانسالی

گالری اچ از روز جمعه، 11 شهریور 1401 میزبان آثار اونیش امین‌الهی است. این نمایشگاه که «... و 50سالگی» نام دارد تا روز جمعه 18 شهریور برپا خواهد بود.

سیمای طراح در میانسالی

گالری اچ از روز جمعه، 11 شهریور 1401 میزبان آثار اونیش امین‌الهی است. این نمایشگاه که «... و 50سالگی» نام دارد تا روز جمعه 18 شهریور برپا خواهد بود. اونیش امین‌الهی، طراح گرافیک و مدرس این رشته و عکاس است که به سال 1351 در تهران متولد شده و امسال 50سالگی‌اش را با برگزاری این نمایشگاه جشن گرفته است. در این نمایشگاه علاوه بر نمایش آثار از نخستین مجموعه از آثاری که هنرمند با عنوان کالکشن اونیش دیزاین ارائه کرده هم رونمایی می‌شود. اونیش امین‌الهی علاوه بر طراحی و عکاسی مدرس رشته گرافیک هم بوده است و هنوز هم به آموزش گرافیک  ادامه می‌دهد. 

او در‌عین‌حال از چهره‌های برجسته مدیریت برند و تبلیغات هم به حساب می‌آید و در این زمینه هم تجربیاتی فراوان دارد. از مشهورترین طرح‌های اونیش امین‌الهی طراحی لوگوی بانک انصار است که کم‌و‌بیش برای همه آشناست. او علاوه بر فعالیت هنری و تبلیغاتی، سابقه عضویت در هیئت‌مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران را هم دارد و در برگزاری نمایشگاه‌هایی همچون سرو نقره‌ای و... هم 

نقش داشته است. نمایشگاه جدید آثار اونیش امین‌الهی با عنوان «... و 50سالگی» به همراه رونمایی از مجموعه جدید کالکشن اونیش دیزاین از روز 11 شهریور در گالری اچ آغاز و تا 18 شهریور ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان می‌توانند همه‌روزه از ساعت 16 تا 20 به نشانی: خیابان شریعتی، روبه‌روی دولت، کوچه میرزا تاراج، پلاک ۱۰، گالری اچ  مراجعه کنند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها