|

برگزاری اولین وبینار آموزشی خبرنویسی با عنوان «خبرنگار جهادی»

‌به همت معاونت فرهنگی‌-‌آموزشی حوزه نمایندگی ولی‌ فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، اولین وبینار آموزشی خبرنویسی با عنوان «خبرنگار جهادی» برگزار شد.

‌به همت معاونت فرهنگی‌-‌آموزشی حوزه نمایندگی ولی‌ فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، اولین وبینار آموزشی خبرنویسی با عنوان «خبرنگار جهادی» برگزار شد. به گزارش روابط‌عمومی حوزه‌ نمایندگی ولی‌ فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، بیش از صد نفر از فعالان رسانه‌ای سراسر کشور در اولین وبینار آموزشی خبرنویسی شرکت کردند و با اصول کلی خبرنگاری آشنا شدند. حجت‌الاسلام حسنعلی خوئینی سرپرست معاونت فرهنگی‌-‌آموزشی حوزه نمایندگی ولی‌ فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در افتتاحیه این وبینار، با اشاره به ضرورت فعالیت‌های رسانه‌ای و لزوم انعکاس اخبار و گزارش‌ها، برگزاری این دوره را ابتکاری لازم و قابل‌توجه دانست و بر فراگیری دانش حرفه‌ای اطلاع‌رسانی تأکید کرد. در این وبینار آموزشی که با تدریس حجت‌الاسلام احمد قادری، مترجم‌، خبرنگار و کارشناس حوزه رسانه برگزار شد، مباحث کلی درباره عناصر خبر، ارزش‌های خبری، ویژگی‌های اساسی در خبرنویسی، مراحل تنظیم خبر، معرفی سبک‌های خبری، اجزای تیتر، کارایی‌های تیتر، تعریف لید و ویژگی‌های آن، انواع لید و... ارائه شد.

بر پایه‌ این گزارش، شرکت‌کنندگان در این وبینار آموزشی، کارمندان حوزه‌های نمایندگی ولی‌ فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و سازمان‌های تابعه در سراسر کشور بودند که شاخص‌ترین آنها در دوره‌های تکمیلی، به صورت حضوری شرکت خواهند کرد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها