|

عطایی: شاگردانم فداکارانه تلاش کردند

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که فداکارانه تا لحظه آخر برای کسب پیروزی تلاش کردند. بهروز عطایی پس از شکست تیم ملی ایران مقابل لهستان در مرحله نهایی لیگ ملت‌های 2022 درخصوص این مسابقه گفت: ابتدا یک خسته نباشید جانانه به بازیکنان، اعضای کادر فنی و فدراسیون والیبال می‌گویم که در یک پروسه زمانی تقریبا 50روزه فشار زیادی را تحمل کردند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که فداکارانه تا لحظه آخر برای کسب پیروزی تلاش کردند. بهروز عطایی پس از شکست تیم ملی ایران مقابل لهستان در مرحله نهایی لیگ ملت‌های 2022 درخصوص این مسابقه گفت: ابتدا یک خسته نباشید جانانه به بازیکنان، اعضای کادر فنی و فدراسیون والیبال می‌گویم که در یک پروسه زمانی تقریبا 50روزه فشار زیادی را تحمل کردند. در این مدت تیم ایران 13 بازی بسیار سنگین داشت که روند رو به رشد تیم در این مدت عیان شد و از این بابت از شاگردانم که فداکارانه تلاش کردند، تشکر می‌کنم.

او ادامه داد: خوشحالم که چنین بازیکنانی دارم. امیدوارم در مسابقات پیش‌رو بتوانیم کیفیت بهتری به نمایش بگذاریم و مردم را خوشحال کنیم. فکر می‌کنم نتیجه، عملکرد و روند تیم ایران به گونه‌ای بود که مردم احساس خوبی نسبت به این تیم داشتند. اینکه ما مرحله به مرحله بهتر شدیم و بازی به بازی کیفیت تیمی ایران تغییر کرد برای من موضوع پراهمیتی است. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند. می‌توانیم مقابل تیم‌های خوب دنیا فوق‌العاده ظاهر شویم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: خیلی خوشحالم که با یک نسل تغییریافته باز هم توانستیم در والیبال دنیا خودمان را ثابت کنیم. شاید همه، والیبال ایران را به تعداد محدودی بازیکن می‌شناختند اما امروز والیبال ایران با تعدادی بازیکن جدید به چشم آمد و این موضوع جای خوشحالی دارد. این نشان می‌دهد که روند تولید بازیکن در ایران ادامه دارد.

عطایی با اشاره به مسابقات قهرمانی جهان، عنوان کرد: امیدوارم در مسابقات پیش‌رو هم بتوانیم خوش بدرخشیم. قطعا برای مسابقات قهرمانی جهان تغییراتی خواهیم داشت. مسابقات قهرمانی جهان بسیار سخت است و باید تلاشمان را برای آن پیکارها مضاعف کنیم.

او در پایان خطاب به مردم کشورمان، گفت: بخش زیادی از موفقیت‌های تیم ملی را مدیون حمایت‌های مردم هستیم. همه به عشق مردم، سختی‌ها را تحمل می‌کنیم و بازیکنان احساس می‌کنند که سرباز کشورشان هستند. مردم همه دارایی ما هستند. برای این پرچمی که روی سینه ماست تا آخرین لحظه می‌جنگیم و تلاش می‌کنیم و امیدوارم مردم هم از تلاش تیم ایران رضایت داشته باشند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها