|

به مناسبت روز بزرگداشت قوه قضائیه انجام شد

ذوب‌آهن اصفهان میزبان خانواده قوه قضائیه شهرستان لنجان

مراسم بزرگداشت روز قوه قضائیه با حضور مهندس ایرج رخصتی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان، داود خوشنویس رئیس دادگستری، داود میرشفیعی دادستان، تعدادی از قضات، دادیاران و بازپرسان دادگستری شهرستان لنجان به همراه خانواده ششم تیرماه در تالار آهن ذوب‌آهن اصفهان برگزار شد.

ذوب‌آهن اصفهان میزبان خانواده قوه قضائیه شهرستان لنجان

مراسم بزرگداشت روز قوه قضائیه با حضور مهندس ایرج رخصتی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان، داود خوشنویس رئیس دادگستری، داود میرشفیعی دادستان، تعدادی از قضات، دادیاران و بازپرسان دادگستری شهرستان لنجان به همراه خانواده ششم تیرماه در تالار آهن ذوب‌آهن اصفهان برگزار شد. رئیس دادگستری لنجان در این مراسم گفت: ذوب‌آهن اصفهان یک صنعت فرا‌ملی است و صنعت فولاد کشور با نام ذوب‌آهن اصفهان در کشور شناخته می‌شود. اغلب ما یک ذوب‌آهنی در بین خود داریم که این نشان از قدمت ذوب‌آهن و توان آن در اشتغال‌زایی دارد. او افزود: ذوب‌آهن اصفهان با تولید محصولات استراتژیک اقدامات مهمی در راستای خودکفایی کشور برداشته است که این دستاوردهای مهم، شایسته تقدیر است. داود خوشنویس گفت: این مراسم در واقع با هدف قدردانی از خانواده‌های کارکنان قوه قضائیه برگزار شد؛ زیرا با تمام مشقت‌های فعالیت در این قوه کنار آمده و مأمنی برای زحمتکشان و ضابطان قضائی فراهم می‌کنند.

مهندس ایرج رخصتی نیز گفت: قوه قضائیه وظیفه سنگینی در جامعه برعهده دارد. اجرای عدالت و دادگستری یکی از حساس‌ترین و سخت‌ترین کارها و وظایف این قوه است که اهمیت بسیاری در حفظ قوام جامعه و بالندگی آن دارد.

او ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله سیدمحمد بهشتی و یاران وفادارش افزود: ذوب‌آهن اصفهان همواره تعاملات خوبی با مردم و مسئولان منطقه داشته و این نشان از ارتباط نزدیک این صنعت و مردم است که در راستای مسئولیت‌های اجتماعی در حال توسعه است.

آغاز جشن‌های ویژه تجلیل از دانش‌پژوهان ممتاز خانواده بزرگ ذوب‌آهن اصفهان

سلسله جشن‌های ویژه تجلیل از دانش‌آموزان و دانشجویان برتر و ممتاز خانواده بزرگ ذوب‌آهن اصفهان با حضور مسئولان شرکت، تعدادی از دانش‌پژوهان برتر و خانواده‌های آنها دهم تیرماه در تالار مخابرات استان اصفهان آغاز شد. در اولین شب این جشن‌ها که با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری همراه بود، دانش‌پژوهان ممتاز و خانواده‌های آنها در کنار هم موفقیت‌های فرزندان ذوب‌آهنی را جشن گرفتند و لحظه‌های شاد و به‌یاد‌ماندنی را شاهد بودند.

پشتیبانی از برنامه‌های شرکت از سطح خانواده‌ها شروع می‌شود

مهندس ایرج رخصتی، مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان، در حاشیه این جشن در گفت‌وگو با خبرنگار ما به نقش اجتناب‌ناپذیر خانواده‌های ذوب‌آهنی در تحقق اهداف این شرکت پرداخت و گفت: پشتیبانی از برنامه‌ها و تحقق اهداف ذوب‌آهن اصفهان از سطح خانواده شروع می‌شود. همکاران تلاشگر و با‌نشاطی که توانستند بیش از 10 رکورد مختلف در شرکت ثبت کنند، حتما در محیط خانواده از کار و تلاش آنها پشتیبانی و حمایت می‌شود.

او از برنامه‌های شرکت برای آگاهی‌بخشی بیشتر اهداف شرکت به خانواده بزرگ ذوب‌آهن اصفهان خبر داد و افزود: لازم است خانواده‌ها از دستاوردها و اهداف شرکت اطلاع داشته باشند تا هم‌افزایی و همدلی بین این خانواده بزرگ روز‌به‌روز بیشتر شود.

مهندس رخصتی موفقیت‌های بی‌نظیر فرزندان ذوب‌آهنی را پیامد عرق جبین و رزق حلال عنوان کرد و گفت: خوشحالم که فرزندان خانواده بزرگ ذوب‌آهن اصفهان با لیاقت و شایستگی دستاوردهای علمی و پژوهشی بسیاری را برای همه ما به ارمغان آورده‌اند.

شایان ذکر است که این جشن‌ها که برای تجلیل از هفت‌هزارو 200 دانش‌پژوه ممتاز سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ و با حضور خانواده‌های آنها برگزار می‌شود، به مدت 11 شب و در قالب 12 برنامه، تا بیست‌وچهارم تیرماه در اصفهان و فولادشهر برگزار خواهد شد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها