|

چکش

یکی از بهترین‌ترین و پرشنونده‌ترین پادکست‌ها در دسته‌بندی هنر، پادکست فارسی چکش است که توسط صنم حقیقی تهیه و روایت می‌شود. در هر قسمت از این پادکست به یک موضوع حقوقی در هنر پرداخته می‌شود‌؛ موضوعاتی مانند تاریخچه سانسور در سینمای آمریکا، حقوق مادی و معنوی در صنعت موسیقی ایران یا وضعیت پرونده آخرین ساخته اصغر فرهادی و... .

 چکش

یکی از بهترین‌ترین و پرشنونده‌ترین پادکست‌ها در دسته‌بندی هنر، پادکست فارسی چکش است که توسط صنم حقیقی تهیه و روایت می‌شود. در هر قسمت از این پادکست به یک موضوع حقوقی در هنر پرداخته می‌شود‌؛ موضوعاتی مانند تاریخچه سانسور در سینمای آمریکا، حقوق مادی و معنوی در صنعت موسیقی ایران یا وضعیت پرونده آخرین ساخته اصغر فرهادی  و... . انتخاب موضوعاتی با مضمون حقوق و هنر این پادکست را به یکی از خاص‌ترین پادکست‌های فارسی تبدیل کرده است که تجربه بالای راوی و تسلط آن بر موضوع به زیبایی تجربه شنیداری این پادکست می‌افزاید.

اپیزود پیشنهادی: قهرمان بی‌نقاب؛ روایت حقوقی یک فیلم

اگر شما هم یکی از طرفداران فیلم و سینما هستید و اخیرا موضوع فیلم «قهرمان» اصغر فرهادی به گوشتان خورده است، این اپیزود از پادکست چکش به این موضوع جنجالی با دید کاملا حرفه‌ای می‌پردازد. مقایسه دو محتوای شبیه به هم از دید حقوقی و هنری و ترغیب تعامل مخاطب با محتوای ارائه‌شده از زیبایی‌های این اپیزود است. آیا من و شما قانونا مالک یک قصه رسانه‌ای‌شده عمومی هستیم؟

برای شنیدن این پادکست تصویر زیر را اسکن کنید. 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها