|

متروپل باید عبرتی شود برای سوء‌‌استفاده‌کنندگان

رئیس‌جمهور گفت: تا روزی که مشکلات آبادان حل شود مدام به خوزستان سفر خواهم کرد. آیت‌الله سیدا‌براهیم رئیسی که ‌۱۳خردادماه بدون اطلاع قبلی و به صورت سرزده به آبادان سفر کرده بود، ‌با حضور در خیابان امیرکبیر (امیری) آبادان عملیات آواربرداری را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

متروپل باید عبرتی شود برای سوء‌‌استفاده‌کنندگان

رئیس‌جمهور گفت: تا روزی که مشکلات آبادان حل شود مدام به خوزستان سفر خواهم کرد.

آیت‌الله سیدا‌براهیم رئیسی که  ‌۱۳خردادماه بدون اطلاع قبلی و به صورت سرزده به آبادان سفر کرده بود، ‌با حضور در خیابان امیرکبیر (امیری) آبادان عملیات آواربرداری را از نزدیک مورد بررسی قرار داد. 

وی با حضور در منزل خانواده جلیلیان که چهار نفر و خانواده صالحیان‌پور در جزیره مینو که سه نفر از آنها در حادثه متروپل عزیزانشان را از دست داده بودند، ضمن تسلیت، با آنها گفت‌وگو کرد و در ادامه به جلسه شورای اداری آبادان رفت.  رئیس‌جمهور در جلسه شورای اداری آبادان با بیان اینکه ‌مردم بحق انتظار دارند به روابط ناسالم و فسادهای صورت‌گرفته منجر به حادثه متروپل پرداخته شود، اظهار داشت: ‌به موازات اقدامات فنی و میدانی، باید به‌سرعت عملیات آواربرداری انجام شود. وی با بیان اینکه این وضعیت حق مردم این خطه نیست، تصریح کرد: تا روزی که مشکلات آبادان حل شود مدام به خوزستان سفر خواهم کرد و نمی‌گذاریم دیگر چنین اتفاقاتی تکرار شود. حادثه متروپل آبادان باید عبرتی برای سوء‌استفاده‌کنندگان شود. رئیس‌جمهور با تأکید بر رسیدگی به روابط ناسالم و فسادهای منجر به حادثه گفت: امیدوارم حادثه متروپل با سرعت رسیدگی میدانی شود.  وی با اشاره به چهارمین سفر خود به خوزستان افزود: خاطیان بدانند که گذر زمان آنها را از مسئولیت و پاسخگویی مصون نخواهد داشت. 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها