|

مسئول روابط فلسطین در جنبش حزب الله لبنان

ایالات متحده به دنبال درگیری نظامی در منطقه نیست

مسئول روابط فلسطین در جنبش حزب الله لبنان تاکید کرد که صهیونیست ها از ورود تیپ «رضوان» به منطقه الجلیل در هراس هستند.

ایالات متحده به دنبال درگیری نظامی در منطقه نیست

به گزارش شبکه شرق، «حسن حب الله» مسئول روابط فلسطین در جنبش حزب الله لبنان تاکید کرد که درپی تعرض روز سه شنبه گذشته «ایتمار بن گویر» وزیر صهیونیست به مسجدالاقصی، ایالات متحده به رژیم صهیونیستی نصیحت کرده است که از تغییر قواعد بازی داخل فلسطین اجتناب کند.

بر اساس این گزارش، این مقام حزب الله افزود که اسرائیل می داند که حل و فصل نبرد با جبهه مقاومت غیرممکن است و از افزایش قدرت و نقش مقاومت لبنان ترس دارد و از ورود تیپ «رضوان» به الجلیل در فلسطین اشغالی در هراس و وحشت است.

حب الله در گفتگوی اختصاصی با اسپوتنیک تصریح کرد: شکی نیست که نقش سپهبد قاسم سلیمانی در قدرتمند شدن نقش محور مقاومت واضح است. مقاومت در اطراف فلسطین حضور دارد و به سلاح هایی دست یافته که قواعد درگیری را تغییر خواهد داد و به همین دلیل ما به آینده با امید زیادی می نگریم.

این مقام حزب الله افزود: این چیز واضحی است که ما از اظهارات مقامات و رسانه های اسرائیل متوجه می شویم. مقاومت لبنان توازن قوا را تحمیل کرده و اسرائیل نمی تواند دست به هیچ اقدامی بزند چرا که از واکنش ها می ترسد.

حب الله تاکید کرد: در مقابل، مقاومت لبنان به اسرائیل درباره عبور از خطوط قرمز پیرامون قدس هشدار داده و ما مردم فلسطین را تنها نخواهیم گذاشت تا گرگ های صهیونیست آنها را بخورند.

وی افزود: ایالات متحده به دنبال درگیری نظامی در منطقه نیست به همین دلیل به جنگ اقتصادی و محاصره علیه ملت های منطقه روی آورده است. واشنگتن فوراً مسئولیت ترور شهید سلیمانی و المهندس را پذیرفت تا ایران در آن زمان خشم خود را بر اسرائیل جاری نکند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها