|

اعتراض حزب‌الله به دخالت آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری لبنان

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان اعلام کرد که دخالت آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات را پیچیده و وحدت ملی را تهدید می‌کند.

اعتراض حزب‌الله به دخالت آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری لبنان

به گزارش شبکه شرق، شیخ «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان امروز دوشنبه در سخنانی گفت که مقاومت امروز نقش تعیین‌کننده‌ای در تحکیم مرزها و حقوق و حفظ کرامت و ثروت دارد و اولین عامل در تقویت مواضع لبنان در برابر چالش‌ها و جاه‌طلبی‌های رژیم صهیونیستی است.

 

وی تصریح کرد: «مقاومت امروز از نظر نظامی، سیاسی و مردمی در سیر صعودی قرار دارد و دشمنانش در سیر نزولی. کسانی هستند از جمله سیاستمداران، احزاب و دیپلمات ها که منتظر فرصت هستند تا از پشت به مقاومت خنجر بزنند و این دیگر یک موضوع پنهان نیست».

 

شیخ قاووق ادامه داد: از خنجری که چهل سال پیش ساکنان صبرا و شتیلا را سلاخی کرد، خونه و نفرت می‌چکد. شبه‌نظامیان لبنانی با همکاری دشمن اسرائیلی مرتکب جنایات شدند ولی عاملانش تا به امروز محاکمه نشدند. آنها اکنون امروز منتظر فرصت مناسب هستند تا از پشت به مقاومت خنجر بزنند.

 

وی تأکید کرد که «مداخله آمریکا در انتخابات ریاست‌جمهوری، انتخابات ریاست‌جمهوری را پیچیده و وحدت ملی را تهدید می‌کند، زیرا آمریکا خواهان رئیس‌جمهوری برای چالش است، در حالی که مردم رئیس‌جمهوری می‌خواهند که فرصتی برای نجات کشور، توقف وخامت اوضاع و حل بحران‌ها باشد چراکه کشور تاب بحران‌های بیشتر را ندارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها