|

یک کودک فلسطینی در تعقیب نظامیان اسرائیلی به شهادت رسید

یک کودک فلسطینی در حین تعقیبش از سوی نظامیان صهیونیست با سقوط از ارتفاع به شهادت رسید.

یک کودک فلسطینی در تعقیب نظامیان اسرائیلی به شهادت رسید

به گزارش شبکه شرق، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، "ریان یاسر سلیمان"، کودک هفت ساله فلسطینی امروز (پنجشنبه) هنگامی که نظامیان ارتش اسرائیل در شهرکی واقع در جنوب شرقی بیت لحم او را تحت تعقیب قرار داده بودند از بلندی سقوط کرد و به شهادت رسید.

 

شاهدان اظهار داشتند، نظامیان ارتش اسرائیلی دانش آموزان مدارس را در حین بازگشت به منازلشان تعقیب کردند که این امر منجر به سقوط ریان از بلندی و انتقال وی به بیمارستان شد.

 

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد، این کودک به بخش اورژانس بیمارستان دولتی "بیت جالا" منتقل شد، اما قلبش از کار افتاده بود و تلاش‌ها برای احیای وی ناموفق ماند.

 

نظامیان اسرائیلی صبح امروز پنجشنبه به مدرسه "الهاجریة" در منطقه جنوبی الخلیل یورش برده و ضمن تخریب کلاس‌های آن، معلمان و دانش آموزان را مورد ضرب و شتم قرار دادند که موجب مجروح شدن تعدادی از آنها شد.

 

بر اساس این گزارش، از ابتدای سال میلادی جاری  ۳۵ کودک با گلوله ارتش صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند که طبق اعلام وزارت بهداشت فلسطین  ۱۹ تن در کرانه باختری و ۱۶ تن در نوار غزه بودند.

 

همچنین دو جوان فلسطینی دردرگیری‌های امروز  با نیروهای اسرائیلی در مرکز شهر الخلیل در اثر اصابت گلوله زخمی شدند. نظامیان صهیونیست همچنین به سمت شهروندان و مغازه‌ ها گاز اشک آور شلیک می‌کنند.

 

هزاران فلسطینی پیکر شهدای جنین را که روز چهارشنبه در عملیات نظامی ارتش صهیونیستی به شهادت رسیدند تشییع کردند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها