|

فراجا: دستور حمله به «راسک» از خارج صادر شد

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور اعلام کرد: چهار نفر بازداشت شده در حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک اعتراف کردند که از خارج دستور می‌گرفتند و هنوز بازداشت سایر متهمان ادامه دارد.

فراجا: دستور حمله به «راسک» از خارج صادر شد

به گزارش شبکه شرق، جانشین فرمانده انتظامی کل کشور درباره جرئیات حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک گفت: در اعترافاتی که این چهار نفر داشتند از خارج دستور می‌گرفتند و هنوز دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.

سردار سرتیپ پاسدار قاسم رضایی ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات پلیس سیستان و بلوچستان در طرح رعد درباره جرئیات حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک اظهار داشت: در حمله تروریستی که به مقر انتظامی راسک صورت گرفت، با یک اقدام پنهانی رو به رو بودیم به نحوی که  90 درصد اقدامات تروریستی پنهانی انجام می‌شود و حتما رده آشکار آسیب‌پذیر است.

وی با بیان اینکه پس از این حمله دستگیری فوری تروریست‌ها در دستور کار نیروهای امنیتی و انتظامی قرار گرفت، افزو‌د: دستگیری 4 نفر از عاملان اصلی حمله تروریستی ‌با رصد اطلاعاتی و جانفشانی انجام شد.‌

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور با بیا‌ن اینکه در اعترافاتی که این چهار نفر داشتند از خارج دستور می‌گرفتند و هنوز دستگیری سایر متهمان ادامه دارد، تصریح کرد: این چهار نفر اقدامات غیرقانونی فراوانی داشتند.

 

منبع: تسنیم
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها