|

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده چالوس

رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور ارتقاء ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی از صبح امروز تا ساعت ۶ صبح فردا شنبه ۲۰ خرداد ماه در جاده‌های استان اعمال شد.

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده چالوس

به گزارش شبکه شرق، سرهنگ یدالله جهان تاب افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۰ خرداد ماه در تمامی محور‌های مواصلاتی استان ممنوع است.

او با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس و بالعکس، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۹ تا ۲۱ امروز جمعه ۱۲ خرداد از مرزن آباد به کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۱ از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ جهان تاب افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز جمعه ۱۹ خرداد از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

او گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۹ تا ۲۲ روز دوشنبه ۱۵ خرداد از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۲ از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

 

محدودیت تردد محور هراز

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز دوشنبه ۱۵ خرداد از رودهن به آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ جهان تاب افزود: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی در روز‌های جمعه، شنبه، دوشنبه، سه شنبه و جمعه ۱۲، ۱۳، ۱۵، ۱۶، ۱۹ خرداد ماه به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

 

محدودیت تردد خودرو‌های سنگین

او گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس و تردد همه تریلر‌ها کماکان از محور هراز ممنوع است.

سرهنگ جهان تاب افزود: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت ۲۴ روز‌های جمعه، شنبه، دوشنبه و جمعه ۱۲، ۱۳، ۱۵ و ۱۹ خرداد از ساعت ۶ تا ۲۴ از محور هراز ممنوع می‌باشد.

 

محدودیت تردد محور سوادکوه

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روز‌های دوشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۹ خرداد ماه از مسیر شمال به جنوب محور قائم شهر – فیروزکوه ممنوع است.

سرهنگ جهان تاب افزود: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو می‌گردد.

او از رانندگانی که قصد تردد در محور‌های مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، ضمن مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها