|

ممنوعیت تردد در محورهای هراز و فیروزکوه در تعطیلات عید فطر

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی شرق استان تهران گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روزهای یکشنبه و دوشنبه تاریخ های سوم و چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ از رودهن به سمت آمل ممنوع است.

ممنوعیت تردد در محورهای هراز و فیروزکوه در تعطیلات عید فطر

به گزارش شبکه شرق، سرهنگ ایرج کهریزی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی شرق استان تهران در جمع خبرنگاران با تبریک در پیش بودن عید سعید فطر گفت: به منظور افزایش ایمنی تردد در محورهای هراز و فیروزکوه طرح ممنوعیت تردد در تعطیلات عید سعید فطر اجرا خواهد شد که در این راستا تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روزهای یکشنبه و دوشنبه تاریخ های سوم و چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ از رودهن به سمت آمل ممنوع است.

وی ادامه داد: از ساعت 16:00 الی 24:00 همان روز نیز و در صورت اعلام مامورین مستقر در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه می‌باشد.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی شرق استان تهران بیان کرد: لازم به ذکر است تردد انواع تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روزهای یکشنبه و دوشنبه تاریخ‌های سوم و چهارم اردیبهشت ماه سال جاری از مسیر شمال به جنوب محور تهران-فیروزکوه-قائمشهر و بالعکس ممنوع می‌باشد.

کهریزی در پایان از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران را دارند، خواست ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها با شماره‌های 76219100 و 21877743 پلیس راه استان با پیش شماره 021 تماس بگیرند.

 

منبع: فارس
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها