|

علت فرود اضطراری پرواز تهران استانبول در تبریز چیست؟

علت فرود اضطراری پرواز تهران استانبول در تبریز چیست؟ جمله عنوان را که می‌خوانم لباس‌های کارآگاهی را برمی‌دارم دنبال علت حادثه آن روز چه بوده است؟ برای اینکه علت اتفاق را پیدا کنم.

علت فرود اضطراری پرواز تهران استانبول در تبریز چیست؟

جمله عنوان را که می‌خوانم لباس‌های کارآگاهی را برمی‌دارم دنبال علت حادثه آن روز چه بوده است؟ برای اینکه علت اتفاق را پیدا کنم. ساعت‌های آن روز را یکی‌یکی ورق می‌زنم. به نظر شما آن روز چرا هواپیما در تبریز فرود اضطراری می‌‌کنند؟ برای اینکه به جواب برسیم از ساعت‌های اول شروع می‌‌کنیم. قبل از اینکه پرواز تهران استانبول به سمت ترکیه پرواز کند. یعنی از مقصد شروع می‌کنیم ساعت‌ها را جلو می‌بریم تا به تبریز برسیم. آماده‌اید شروع کنیم! لوازم موردنیاز (ذره‌بین _ قلم _ کاغذ) را با خود برداشته‌اید؟

استانبول درکجا قرار دارد؟

 استانبول در کنار تنگه بسفر و دریای مرو قرار ندارد. در واقع در بین شلوغی‌های میان مردم در میان ماهیگیران کنار دریا و در وسط صدای موسیقی کنار ساحل قرار دارد. نشانه‌های استانبول دریا _ ساحل _ ماهیگیری است.  استانبول را از بین این نشانه‌ها باید پیدا کرد. پس مسافران پرواز تهران استانبول این نشانه‌ها را دنبال می‌کردند. این نشانه‌ها فقط آدرس استانبول را به ما می‌دهند.

ازآنجایی‌که مقصد پرواز تهران استانبول دریا _ ساحل _ ماهیگیری است. اکنون باید تجهیزات و امکانات را برای پرواز تهران استانبول آماده کنیم.  قیمت پرواز تهران استانبول چقدر است؟ چطور بلیط پرواز تهران استانبول را بخریم؟

قیمت پرواز تهران استانبول چقدر است؟

قیمت پرواز تهران استانبول در شرایط مختلف متفاوت است. اما قیمت پرواز تهران استانبول از 5 میلیون تومان شروع می‌شود. البته ساعت مسیر پرواز تهران استانبول متفاوت است. قیمت پرواز تهران استانبول که در مسیر توقف دارد به 12 میلیون تومان می‌‌رسد. ولی اگر میخوانید هزینه کمتری بپزدازید بهتر است ابتدا به تبریز برویدو سپس بلیط تبریز استانبول را بخرید.

چطور بلیط پرواز تهران استانبول را بخرید؟

آسان‌ترین راه برای خرید پرواز تهران استانبول و رزرو هتل در استانبول یا تور چیست؟ راحت‌ترین راه این است که پرواز تهران استانبول را همیشه همراه داشته باشیم. هرزمان که برنامه سفر تکمیل شد وارد اپلیکیشن علی بابا شویم. بلیط پرواز تهران استانبول را بخرید. در صفحه اصلی اپلیکیشن پرواز‌های خارجی را انتخاب کنید. کوچه‌های تهران را به خیابان‌های رنگارنگ استانبول وصل کنید.

2

تعداد روزهای که است که قرار است طعم صدف کنار دریا را بچشید را وارد اپلیکیشن کنید. در اپلیکیشن علی بابا نیاز نیست که هر بار اطلاعات شخصی را وارد کنید؛ چون اطلاعات در اپلیکیشن ذخیره می‌شود.  مدت زمانی را برای اینکه اطلاعات فردی را وارد کنید، صرف نمی‌کنید. در پایان هزینه پرواز تهران استانبول را بپردازید. با چاپ رسید بلیط پرواز تهران استانبول بلیط را برای همیشه در تلفن همراه خود دارید.

علت فرود اضطراری هواپیما تهران استانبول چیست؟

بعد از اینکه بلیط پرواز تهران استانبول را خریدید. نوبت به آن می‌رسد که وارد پرواز تهران استانبول شویم. بعد از اینکه هواپیما پرواز کرد. در مسیر یکی از مسافران دچار عارضه قلبی شد. خلبان به خاطر حال این مسافر تصمیم به فرود اضطراری در فرودگاه تبریز کرد. بعد از اینکه هواپیما در فرودگاه تبریز نشست. مسافر را به بیمارستان بردند. بعد از بهبودی کامل حال مسافر هواپیما دوباره در ساعت 13: 30 دقیقه به سمت استانبول پرواز کرد.

مدارک لازم برای پرواز تهران استانبول

برای پرواز تهران استانبول تست کرونای منفی و پاسپورت لازم است. تست منفی کرونا حتماً باید 72 ساعت قبل از پرواز انجام شده باشد. حتماً توجه داشته باشید که پاسپورت تا 7 ماه بعد از سفر اعتبار داشته باشد.

قوانین سفر به استانبول

قبل از اینکه سفر به استانبول را شروع کنید. برخی قوانین وجود دارد که آنها را باید رعایت کنید. پس بریم بیش‌تر با این قوانین آشنا شویم

_4 ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشید. کانتر‌های پرواز 4 ساعت قبل از پرواز باز هستند. طبق قوانین بین‌المللی  سیستم‌های پذیرش مسافر 1 ساعت قبل پرواز بسته خواهند شد به همین خاطر 4 ساعت قبل از پرواز تهران استانبول در فرودگاه باشید که قبل از پرواز با مشکل روبه‌رو نشوید.

 

_ قبل از سفر حتماً شرایط ترانزیت و ورود به کشور ترکیه را برسی کنید.

_ قبل از خرید بلیط پرواز تهران استانبول، تاریخ بلیط را با تاریخ شروع و پایان پاسپورت مقایسه کنید

_  حتما چند روز قبل از پرواز مسافت فرودگاه و ترمینال ورودی را بررسی کنید. تا پرواز را از دست ندهید.

میزان بار مجاز در پرواز تهران استانبول

در سفر به ترکیه برای شما اتفاق افتاده است که در فرودگاه به خاطر اضافه بار مجبور به پرداخت جریمه اضافه‌بار شوید؟ در این موقعیت‌ها چه احساسی داشته‌اید؟ احتمالاً با خود فکر می‌کرده‌اید که سفر بد شروع شود تا پایان سفر بد ادامه پیدا می‌کند. اما میزان بار مجاز در پرواز تهران استانبول چقدر است؟ هر شرکت ایرلاینی میزان بار مجازی را برای بار دستی و بار اصلی مشخص می‌کند. میزان بار مجاز بار اصلی 35 کیلوگرم و میزان بار دستی بین 5 تا 7 کیلوگرم است. در زمان خرید بلیط هواپیما تهران استانبول به میزان بار مجاز روی بلیط دقت کنید که در فرودگاه با مشکل روبه‌رو نشوید.

علت فرود اضطراری پرواز تهران استانبول پیدا شد

علت فرود اضطراری پرواز تهران استانبول تصمیم خلبان بود که باعث نجات جان مسافری شد که دچار عارضه قلبی شده بود. چهار ساعت قبل از پرواز در فرودگاه باشید. حتماً تاریخ اعتبار پاسپورت را با تاریخ رفت‌وبرگشت سفرتان مقایسه کنید. پاسپورت تا 7 ماه بعد از سفر اعتبار داشته باشد.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها