|

چرا ویلا ساحلی قیمت بالایی دارد؟

ویلاهای ساحلی برای تعطیلات خانوادگی و دور هم جمع شدن با دوستان ایده‎آل هستند.

 

چرا ویلا ساحلی قیمت بالایی دارد؟

فکرش را بکنید یک روز بهاری و خوش‌آب‌وهوا صبح زود که چشم باز می‌کنید و اولین چیزی که با آن روبرو می‌شوید، دریا است. آدم این حس پُر از آرامش را حتی حاضر نیست با دنیا عوض کند! بله درست است! شما جایی هستید که ویلای ساحلی نام دارد. ویلایی گران‌قیمت اما با امکانات عالی و بی‌نظیر و تجربه‌های خوب. اما فکر می‌کنید چرا ویلای ساحلی گران‌تر است؟ در ادامه با ما همراه باشید تا درباره اجاره ویلا ساحلی علی بابا در رامسر صحبت کنیم.

چرا ویلای ساحلی؟

اکثر ما معمولا ما در سبک‌های مختلف ویلا آبی و ویلا ساحلی اقامت داشته‌ایم؛ با امکانات مختلف، با جکوزی و بدون جکوزی و غیره.... اما بیشترمان یک ویلا ساحلی را ترجیح می‌دهیم؛ زیرا دوست داریم در جزیره‌ای که انتخاب کرده‌ایم، چند قدمی شن و ماسه تا اقیانوس باشیم.

فرض کنید یک ویلای ساحلی دو طبقه رو به دریا، یک دستگاه قهوه‌ساز در کنار تخت و یک دستگاه حمام اختصاصی تا بتوانیم از خواب بیدار شویم، یک قهوه یا کاپوچینو بخوریم، در ساحل قدم بزنیم و کلی لذت ببریم. حتی تصورش هم لذت‌بخش است. اگر فاصله تا ساحل برای شما مهم است، قبل از رزرو بررسی کنید که از تراس ویلا تا ساحل چند متر زمین را باید طی کنید. یک ویلای ساحلی در بیشتر موارد دسترسی مستقیم به ساحل و قلمرو یک ساحل خصوصی را دارد، جایی که فقط شما می‌توانید شنا کنید و آفتاب بگیرید. اقامت در ویلاهای ساحلی می‌تواند به شما کمک کند سفری تکرارنشدنی داشته‌باشید.

اگر زندگی در کنار دریا به شما آرامش می‌هد، پیشنهادمان این است که به فکر اجاره ویلای ساحلی باشید. با اینکه ویلاهای ساحلی نسبت به ویلاهای جنگلی و آپارتمانی قیمت بالایی دارند، اما مزایایی دارند که در دیگر ویلاها نمی‌توانید پیدا کنید. این مزایا عبارتند از:

  • در ویلاهای ساحلی بدون ایجاد مزاحمت برای کسی می‌توانید از حیوانات خانگی‌تان نگهداری کنید.

  • در ویلای ساحلی شما حریم شخصی بیشتری دارید.

  • داشتن یک نمای پانوراما به دریا، از مزایای اجاره ویلای ساحلی است.

  • فراهم کردن شرایط زندگی سالم ‌تر در مجاورت دریا برای خود و خانواده تان یکی دیگر از ویژگی‌های خاص ویلای ساحلی است.

چرا ویلا ساحلی قیمت بالایی دارد؟

یک ویلای ساحلی معمولا امکانات زیر را دارد:

  • یک یا چند اتاق خواب بزرگ همراه با تخت‌خواب

  • مبلمان ساخته‌شده از بهترین مواد

  • حمام با وان

  • تجهیزات فنی مدرن

  • پنجره های پانوراما مشرف به ساحل

  • یک تراس با صندلی های آفتابگیر یا یک قسمت نشیمن.

  • لوازم خانگی برای اقامت راحت

برای اجاره ویلا جاهای مختلفی هست، اما اینکه بتوانید بهترین جا را با امکانات رفاهی بی‌نظیر رزرو کنید، کار ساده و راحتی نیست! اجاره ویلا ساحلی در شمال با علی بابا برای شما عزیزان می‌تواند تجربه‌ای ناب و لذت بخش را رقم بزند. اهمیتی ندارد که به چه روشی (زمینی، هوایی، ریلی یا حتی ماشین شخصی خودتان) به شمال سفر می‌کنید، با علی بابا می‌توانید بهترین اقامتگاه را برای خودتان رزرو کنید.

ویلاهای ساحلی و قیمت‌های سربه‎فلک کشیده‌اش

از هرکسی که بپرسید می‌گوید، ویلای ساحلی گران‌تر از ویلاهای معمولی یا آپارتمانی است. اما به چه دلیل؟ فاکتورهای مختلفی در تعیین قیمت این نوع ویلاها تاثیر دارند. یکی از این موارد منطقه ویلای موردنظر است، اینکه ویلای ساحلی کجا واقع‌شده.

اگر نزدک پایتخت باشد، طبیعتا قیمت بالایی دارد و گران‌تر است مثلا ویلاهای نمک آبرود، چالوس و متل قو، جزء گران‌ترین ویلاهای ساحلی هستند. اما اگر ویلای ساحلی در شهرهایی همچون محمودآباد، کلوده، چمستان، نور و آهودشت واقع‌شده باشد، قیمت آن کمی پایین‌تر است.

در مناطقی هم که هنوز پیشرفت چشمگیری نداشته‌اند، قیمت ویلای ساحلی خیلی ارزان‌تر است و می‌توانید در این مناطق حتی ویلاهایی با قیمت‌های مناسب بخریم.

این مطلب را هم بخوانید: رزرو هتل قشم آفرهای ویژه تابستان

چرا ویلا ساحلی قیمت بالایی دارد؟

یکی دیگر از عواملی که باید در مورد آن صحبت کنیم، این است که برای ساخت ویلا از چه متریال و مصالحی استفاده شده؟ این موضوع مهمی است که می‌تواند قیمت ویلای ساحلی را تعیین کند. اینکه ویلایی که قرار است اجاره کنید هم چه امکاناتی دارد، بازهم در قیمت نهایی آن تاثیرگذار است. هر چقدر ویلا ساحلی لوکس‌تر و مدرن‌تر باشد، با امکانات رفاهی بیشتر باید هزینه بیشتری برای اجاره آن پرداخت کنید و برعکس، هرچقدر امکانات ضعیفی داشته‌باشد، هزینه کمتری باید به ازای خرید یا اجاره بپردازید.

این را هم اضافه کنیم که بعضی از ویلاهای ساحلی با توجه به استانداردهای روز دنیا ساخته‌ می‌شوند و مصالحی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده، مرغوب‌ترین است.خب بالطبع شما بخاطر امکاناتی مانند بهترین تجهیزات امنیتی، عایق‌بندی مناسب و امکاناتی از قبیل آب، برق، گاز، تلفن، سونا، جکوزی، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی که در این ویلا درنظر گرفته شده، باید هزینه بیشتری هم بپردازید

سخن پایانی

اگر قبلا تجربه اقامت در ویلاهای ساحلی را نداشته‌اید، پیشنهادمان این است که برای یکبار هم که شده آن را تجربه کنید. علی بابا سال‌هاست که در زمینه رزرو بلیط و اقامتگاه‌های مختلف فعالیت دارد و همیشه بهترین‌ها را برای شما در نظر گرفته است. می‌توانید اجاره ویلا ساحلی در شمال با علی بابا را تجربه کنید و برای خودتان سفر خوشی را رقم بزنید.

ویلاهای ساحلی برای تعطیلات خانوادگی و دور هم جمع شدن با دوستان ایده‎آل هستند. معمولا همه این ویلاها دارای استخرهای خصوصی و سالن‌های استراحت در فضای باز با میز ناهار خوری، صندلی و کاناپه هستند. اگر می‌خواهید یک سفر رویایی و لذت بخش برای خودتان رقم بزنید، ما پیشنهاد می‌کنیم که ویلای ساحلی کرایه کنید. هرچقدر از امکانات ویلاهای ساحلی بگوییم کم است، مطمئن باشید که اگر هزینه زیادی برای اجاره ویلای ساحلی کنار می‌گذارید، در عوض می‌توانید مناظر زیبا و طبیعتی را ببینید که همیشه در ذهن شما باقی می‌ماند.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها