|

کدام کشور اروپایی برای مهاجرت بهتر است؟

طبق گزارشات سالانه، هر ساله بیش از 2.7 میلیون خارجی به اتحادیه اروپا مهاجرت می‌کنند. برای مهاجرت به اروپا و انتخاب بهترین کشور، باید در ابتدا شرایط خود را مورد‌بررسی قرار دهید تا متناسب با آن، ایده‌آل‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

کدام کشور اروپایی برای مهاجرت بهتر است؟

طبق گزارشات سالانه، هر ساله بیش از 2.7 میلیون خارجی به اتحادیه اروپا مهاجرت می‌کنند. برای مهاجرت به اروپا و انتخاب بهترین کشور، باید در ابتدا شرایط خود را مورد‌بررسی قرار دهید تا متناسب با آن، ایده‌آل‌ترین گزینه را انتخاب کنید. اگر به دنبال پیدا کردن بهترین کشور مهاجرتی برای دستیابی به اهداف خود از قبیل تحصیل، کار یا اقامت در خارج از کشور هستید، این مقاله با تاکید بر بهترین کشور برای مهاجرت، پاسخ‌گوی دغدغه‌های شما عزیزان خواهد بود. در واقع در این مقاله ما به سوال «کدام کشور اروپایی برای مهاجرت بهتر است» به‌طورکامل پاسخ داده‌ایم. 

آلمان؛ بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت ایرانیان

آلمان کشوری است که از نظر امنیت، اقتصاد و رفاه زندگی، انتخابی عالی برای مهاجران به‌شمار می‌رود. از این رو به‌عنوان اولین پاسخ برای سوال «کدام کشور اروپایی برای مهاجرت بهتر است؟» می‌توان به کشور آلمان اشاره کرد. اخذ ویزای آلمان هم‌چون اخذ ویزای کانادا، از طریق روش‌های متعددی امکان‌پذیر است. مهاجرت تحصیلی، کاری و سرمایه‌گذاری از محبوب‌ترین روش‌های اخذ ویزا در آلمان هستند.

در‌حالت‌کلی آلمان به دلیل مشاغل پیشرفته و مختلف، محیطی پاک، نرخ پایین جرم و جنایت، حمل‌ونقل توسعه‌یافته، نرخ پایین بیکاری و جاذبه‌های فرهنگی در لیست بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت قرار دارد. در این کشور تناسب قابل‌توجهی بین درآمد و هزینه‌های زندگی وجود دارد؛ بدین‌ترتیب گزینه‌ای فوق‌العاده برای مهاجرت ایرانیان محسوب خواهد شد.

پرتغال؛ یکی از بهترین کشور های اروپایی برای تحصیل

اگر می‌پرسید که مهاجرت به کدام کشور اروپایی بهتر است؟ ما به شما کشور پرتغال را معرفی می‌کنیم. کشور پرتغال به دلیل هزینه پایین زندگی در این کشور، یکی از انتخاب‌های محبوب مهاجران برای اخذ اقامت است. این کشور اروپایی به دلیل رشد اقتصادی، فرصت‌های تحصیلی عالی و کیفیت بالای زندگی، میان مهاجران شهرت دارد. یکی از شرایط فوق‌العاده‌ای که این کشور برای مهاجران فراهم کرده، گلدن ویزای پرتغال است.

گلدن ویزا پرتغال در واقع یک اقامت موقت قابل تمدید 5 ساله، بدون شرط حضور اجباری و برای اقامت دائم در این کشور است. در‌نهایت با این ویزا می‌توان برای اخذ شهروندی کشور پرتغال نیز اقدام کرد. هم‌چنین پرتغال، انتخابی ایده‌آل برای دانشجویان و مهاجرت تحصیلی به‌شمار می‌رود. دانشگاه‌های معتبر، هزینه تحصیل مناسب، امکان کار حین تحصیل و اخذ بورسیه تحصیلی، از مهم‌ترین دلایل انتخاب کشور پرتغال برای ادامه تحصیل است.

انگلستان؛ پیشرفته ترین کشور اروپا برای مهاجرت

کشور انگلیس یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت محسوب می‌شود. آوازه رشد و پویایی اقتصادی در این کشور پیشرفته اروپایی به گوش همه ما رسیده است. آرامش و امنیت اجتماعی حاکم در انگلستان، باعث محبوبیت این کشور برای مهاجرت و اخذ اقامت می‌شود. افرادی که با ویزای کارآفرینی به انگلستان مهاجرت می‌کنند، هم‌چون اخذ ویزای کارآفرینی استرالیا، با‌توجه‌به رزومه کاری و مهارت‌‌های راه‌اندازی کسب‌وکار خود، می‌توانند درآمد قابل‌توجهی در انگلیس داشته باشند.

هلند؛ کشوری در شمال غربی اروپا و بهترین مقصد برای کار

هلند یکی از پرهزینه‌ترین و در عین حال یکی از برترین کشورهای اروپایی به‌شمار می‌رود. از مزایای زندگی در کشور هلند می‌توان به مورد زیر اشاره کرد:

  • سیستم حمل‌نقل با‌کیفیت و در دسترس

  • تعادل بین کار و زندگی

  • سیستم آموزش حرفه‌ای

  • کیفیت بالای زندگی

  • رفاه و امنیت اجتماعی

  • درآمد بالا

کشور هلند برای ورود مهاجرین از طریق سرمایه‌گذاری، سخت‌گیری‌های خاص خود را دارد. اما صرفاً افرادی که قصد دارند با نوآفرینی، ایده‌ای جدید را در شمال غربی اروپا پیاده‌سازی کنند، شانس بیشتری برای دریافت اقامت هلند خواهند داشت.

سوئیس؛ کشوری فوق‌العاده برای زندگی و مهاجرت

سوئیس در گروه کشورهای بسیار ثروتمند با استانداردهای بسیار بالای زندگی قرار دارد. اقتصاد قوی و قوانین بانکی مناسب سوئیس نیز دلیل بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاری در این کشور محسوب می‌شود. سوئیس در درآمد، شغل، آموزش، بهداشت، کیفیت محیط زیست، ارتباطات اجتماعی، ایمنی و رضایت از زندگی، میانگین عملکرد بهتری نسبت به سایر کشورهای اروپایی دارد.

این کشور خوش آب‌وهوا یکی از کشورهای عضو شینگن است؛ بنابراین با دریافت ویزای شینگن سوئیس می‌توانید به مدت ۹۰ روز اقامت توریستی سوئیس را دریافت کنید. اما با اخذ اقامت تحصیلی، کاری، سرمایه‌گذاری، می‌توانید مدت زمان بیشتری در این کشور خوش توسعه‌یافته اقامت داشته باشید.

ایران کانادا؛ همراه شما از اولین قدم برای مهاجرت به بهترین کشور اروپایی

در این مقاله به سوال «کدام کشور اروپایی برای مهاجرت بهتر است» پاسخ داده و بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت را معرفی کردیم. انتخاب بهترین کشور کاملا وابسته به شرایط فرد متقاضی است. از این رو پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه انتخاب مناسبی داشته باشید، با مشاوران و کارشناسان موسسه مهاجرتی ایران کانادا مشورت کنید. مشاوران و متخصصان این موسسه معتبر مهاجرتی با اطلاعات کاملی که در این زمینه دارند، شما را برای مهاجرت به اروپا راهنمایی کرده و تا آخرین گام‌ها در پروسه مهاجرت همراهتان خواهند بود. برای دریافت مشاوره رایگان اولیه و هم‌چنین ارتباط با این مجموعه، می‌توانید با شماره ۰۲۱۸۸۵۰۹۶۱۵ تماس بگیرید و اطلاعات لازم را در زمینه مهاجرت به اروپا دریافت کنید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها