|

سازمان حج و زیارت اعلام کرد:

پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به زائران عتبات عالیات

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: تسهیلات قرض‌الحسنه ۶۰ میلیون ریالی به زائرانی که از تمکن مالی برخوردار نیستند و یا تعداد افراد خانواده آنها زیاد است پرداخت خواهد شد.

پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به زائران عتبات عالیات

به گزارش شبکه شرق، رییس سازمان حج و زیارت گفت: تسهیلات قرض‌الحسنه ۶۰ میلیون ریالی به زائرانی که از تمکن مالی برخوردار نیستند و یا تعداد افراد خانواده آنها زیاد است پرداخت خواهد شد.

سید صادق حسینی، روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران پیشین و جدید حج و زیارت استان یزد به مصوبه ستاد تدابیر اقتصادی در خصوص سفرهای عتبات عالیات اشاره کرد و ادامه داد: بر این اساس، ارز نیمایی ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی در اختیار کارگزاران قرار می‌گیرد.

این مسئول اظهار کرد: با اختصاص ارز نیمایی و با نوسان قیمت ارز، اتفاقی در اعزام‌ها و هزینه اعزام‌ها صورت نخواهد پذیرفت و همه تلاش سازمان حج و زیارت ایجاد زمینه برای کمک به زائران در بخش‌های مختلف با همکاری و پیگیری جدی در کشور است.

حسینی همچنین با اشاره به تعطیلی اعزام‌های عمره مفرده در سال‌های اخیر ابراز امیدواری کرد با فعال شدن کنسولگری ایران در جده و استقرار رایزن زیارتی سازمان حج و زیارت، زمینه اعزام سفرهای عمره مفرده هم در آینده نزدیک فراهم شود.

در این مراسم از خدمات ۱۰ ساله علی اصغر شریفی قدردانی و علی اشرف به عنوان مدیر جدید حج و زیارت استان یزد معرفی شد.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

 

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها